Avatar billede s0rensen Nybegynder
11. juli 2003 - 20:44 Der er 14 kommentarer

Køb af bærbar

Ja, nogle som ved lidt om køb af bærbar som kan give mig nogle råd.
Den skal primær bruges til at se lidt film på, og lidt små spil ikke noget videre krævende.

Ser på den her: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=AVvf5y8TFK_f5BAXH5McBi03e58gQpsP4RQ=?ProductID=zzfD4QjoI9YAAAD1R7kru7aJ&CatalogCategoryID=5yoKBzK%2e5fwAAADtCXovOIaS&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 20:48 #1
Den ser fin ud og har endda tvout så du også kan connecte den til dit tv.
Jeg vil sige et udemærket køb.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juli 2003 - 22:01 #2
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=ABook754TX
http://www.computersalg.com/produkt.html?varenummer=059443&gruppe=7

der var også nogle gode tilbud - kender dog ikke Mitac, men ville vælge den fra Aopen.
Avatar billede bo.morville Nybegynder
12. juli 2003 - 08:45 #3
www.laptops.dk har nogle ganske gode tilbud på IBM bærbare. Jeg foretrækker generelt IBMs bærbare, men det er nok bare mig - ellers ser den ret fornuftig ud den du har fundet.
Avatar billede mhbech Nybegynder
21. august 2003 - 18:04 #4
Jeg har haft mange forskellige bærbare grundet mit arbejde. Jeg har haft det meste store skærme osv osv. det største problem er dog vægten de fleste vejer 3,5 til 3,3 kg og tro mig det er faktisk en del. Min næste bærbare bliver den nye Dell x300 godt nok kun 12,1 skærm men den vej fantaktiske 1,3 kilo. Evt har aopen en med skærm 13,3 på 1,7 kilo. Prisen er selvfølgelig en faktor.
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 18:08 #5
Avatar billede ird Praktikant
24. august 2003 - 11:01 #6
Kunne du bruge det :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2003 - 17:22 #7
Sagt på en anden måde: Vil du have hjælp er FEEDBACK en uomtvistelig nødvendighed! Så MON ikke det her spørgsmål skal lukkes!!!????
Avatar billede ird Praktikant
28. august 2003 - 09:11 #8
Mon her sker mere John :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2003 - 19:16 #9
Nøh....
Avatar billede ird Praktikant
04. september 2003 - 18:38 #10
Kommer her feedback en dag :-)
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:29 #11
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede ird Praktikant
14. november 2003 - 08:01 #12
Ville være dejligt med god feedback!
Avatar billede ird Praktikant
21. november 2003 - 17:30 #13
Er du ikke en guttermand og smide et indlæg om hvordan det skrider frem eller lukke idet mindste hvis du fik løsningen! :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2003 - 17:36 #14
Glem det, han har ikke været her siden august.