Avatar billede mr.dj Nybegynder
09. december 2000 - 16:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Clean sweep

Jeg har hørt at det skulle være muligt at finde Clean sweep på nettet som en demo udgave men har søgt rundt i flere forsk. databaser uden resultat. skulle det være muligt at der var nogen der kendte en adr.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. december 2000 - 17:01 #2
Avatar billede mr.dj Nybegynder
09. december 2000 - 17:03 #3
jamen jeg siger da mange tak prøver at downe den første hvis ikke det virker kan jeg da tage den næste
Avatar billede mr.dj Nybegynder
09. december 2000 - 17:07 #4
er der noget galt siden jeg ikke kan åbne den ftp side du har givet mig og i så fald hvad kan jeg gøre for at læse ftp.sider
Avatar billede apollo69 Nybegynder
10. december 2000 - 09:46 #5
Jeg har ingen problemer med den. Er lige ved at downloade den, så jeg kan smide den et andet sted.
Vender tilbage når jeg er klar.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
10. december 2000 - 10:03 #6
Hold da op mand, fortunecity tillader ikke at man henter en fil på den måde, jeg havde ellers lagt den der.
Men jeg forstår nu heller ikke at du ikke kan hente den.