Avatar billede gizp Nybegynder
11. juli 2003 - 18:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg lære JavaScripts

Hvor kan jeg lære JavaScripts??

Det skal helst være på dansk, og mest det grundlæggende!!

/gizp
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. juli 2003 - 19:12 #1
Avatar billede anjamunck Nybegynder
11. juli 2003 - 22:55 #2
Kære gizp,

Jeg ved ikke om du overvejer kurser, hvis ja så kan vi måske hjælpe med at finde kurset til dig.  Se evt. mere på www.kursusplanen.dk

Smil fra

Anja
Avatar billede gizp Nybegynder
12. juli 2003 - 15:50 #3
Anja -> Nej jeg overvejer ikke nogle kurser, jeg vil bare kunne det grundlæggende til onCLick osv. funktioner...

eagleeye -> Det ser godt ud, så tak og du får alle 7 point :oD!

/gizp
Avatar billede gizp Nybegynder
12. juli 2003 - 15:57 #4
Det jeg har læst indtil nu, mener meget om PHP, er det meste det???
Avatar billede roenving Novice
12. juli 2003 - 16:03 #5
Ja, men der er nogle væsentlige forskelle du skal være opmærksom på ...