Avatar billede gonzo-dk Nybegynder
11. juli 2003 - 18:02 Der er 2 kommentarer

multi til single MP3 med Cue Sheet

Hejsa

Jeg har en live-album i MP3-format (20-numre).
Jeg er lidt træt af springene mellem numrene (gaps)
og kunne godt godt tænke mig at vide hvordan jeg kan lave dem til én samlet MP3-fil og en .cue fil.
Jeg vil altså gerne have et program der kan kombinere numrene til én samlet MP3-fil samtidig med at lave en .cue fil ved siden så jeg kan spole i MP3-filen ved hjælp af 'mp3cue' pluginet til Winamp...
Avatar billede sprutnik Nybegynder
12. juli 2003 - 09:59 #1
Jeg kender ikke mp3cue, men kan du ikke bare lave en playlist med filerne. Så opføre de sig vel som en stor fil.
Avatar billede gonzo-dk Nybegynder
12. juli 2003 - 21:24 #2
det hjælper ikke... jeg har brug for binært at samle alle numrene til én MP3-fil som jeg så kan få et Cue Sheet til :)