Avatar billede clanspy Nybegynder
11. juli 2003 - 16:33 Der er 3 kommentarer

Netwærk partner søges

Jeg søger en partner til www.clanspy.net siden har kun været op i 5-6 uger, og er ved at blive stor, ClanSpy er et FanSite/Clan Community Netwærk, hvor vi ( nu når jeg siger vi så er det et par andre some arbejder på siden some admins af nogen game sider. De kommer fra UK/Canada/Norge

Some partner står vi 50/50 om alt hvad der sker, og vil ske på netwærket. du skal gerne vøre over 18år og ha et godt kendstab til spil ( action ) og webløsninger, som PHP/SQL.  Det er lige meget hvor du bor i det danske land :) Jeg håber at høre fra en af jer.
Avatar billede clanspy Nybegynder
11. juli 2003 - 16:53 #1
Du kan også kontakt mig på MSN: svend@aaoclans.com
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:38 #2
Hvad præcist går det ud på?
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
07. november 2003 - 20:42 #3
Prøver at kontakte dig