Avatar billede fredskild Nybegynder
11. juli 2003 - 11:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

grafikkort i computer

Hvordan finder man ud hvilket grafikkort der sidder i en computer
Den korer med win 2000
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. juli 2003 - 11:16 #1
Du kigger i enhedshåndteringen:

Højreklik på Denne Computer, Vælg Egenskaber.

På fanebladet Hardware klikker på du Enhedsindstillinger. Her kan du se alt hvad der sidder i din computer.

JP
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. juli 2003 - 11:17 #2
Du kan også hende aida32. Det giver en masse info.

http://www.aida32.hu/aida32.php

JP
Avatar billede the_collector Novice
11. juli 2003 - 11:18 #3
Start Kontrolpanel, vælg skærm, egenskaber for skærm, avanceret og faneblad kort. Så kan du se hvilket skærmkort du har.
Avatar billede the_collector Novice
11. juli 2003 - 11:19 #4
Ups egenskaber for skærm skulle være faneblad indstillinger.
Avatar billede tobias28 Praktikant
11. juli 2003 - 13:21 #5
du kan også bare gå i kør -> skriv: dxdiag ....så vælg fanebladet skærm....der står der også hvor meget hukommelse etc...
Avatar billede fredskild Nybegynder
15. juli 2003 - 13:22 #6
Oplysningerne om kortet kan ikke se inden man har installeret driveren... og det er en driveren til kortet jeg mangler.
Jeg har dog selv fundet ud af det nu, men tak for hjælpen
Avatar billede the_collector Novice
15. juli 2003 - 13:51 #7
Og hvordan gjorde du det? Det er normalt at man lige skriver løsningen her, også selvom man selv har fundet ud af det.
Avatar billede tobias28 Praktikant
15. juli 2003 - 15:21 #8
ja...og lukker tråden..!
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. august 2003 - 01:12 #9
og lukker!
Avatar billede fredskild Nybegynder
06. august 2003 - 23:41 #10
Jeg ved ikke om der er en smart computer måde hvor man kan finde oplysningerne... men min kammerat kontaktede ham han havde købt computeren af og fik oplysningerne :o)