Avatar billede asgeir Nybegynder
09. december 2000 - 14:52 Der er 5 kommentarer

WINRAR

Jeg har det problem, at når jeg vil installere winrar, kandet ikke lade sig gøre der som der kommer fejlmelding, don´t create
et par filer. Hvad kan der være galt?

Asger
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. december 2000 - 14:54 #1
Der må da være mere i fejlmeddelelsen end lige \"don\'t create\"?
Avatar billede einstein Nybegynder
09. december 2000 - 15:21 #2
drop winrar og installer winace (http://www.winace.com) istedet, den kan også godt klare winrar-filer.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. december 2000 - 21:12 #3
WinACE styrer får hårdt! Jeg har brugt WinACE nu i nsart 8 mdr. istedet for WinZIP .. ACE pakker bl.a. også bedre.
Avatar billede stigers Juniormester
09. december 2000 - 22:05 #4
Prøver du at installere fra en cd-rom? i så fald kan det være at programmet prøver at pakke ud til det aktuelle bibliotek (hvilket jo er cd-rom drevet) og det kan det ikke. Kopier install-filerne over på HD og kør derfra.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. december 2000 - 14:03 #5
asgeir>> Denne kategori er alene til spørgsmål \"OM\" selve Eksperten, deraf navnet. Husk det gerne til en anden gang.