Avatar billede raos Nybegynder
10. juli 2003 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fordele spiller jævnt

Jeg skal lave en spilleplan for en lille krokket turnering. Og ville lige lave en algoritme til det formål. Men jeg savne lidt inspiration (læs: færdigt sample)

Jeg ved:
Max 4 spillere i en kamp
X antal spillere
max 10 kampe

Mål:
Spillere skal spille lige mange kampe og med så mange forskellige modspillere som muligt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. juli 2003 - 23:21 #1
"lille krokket turnering" - hvad med at bikse lidt rundt med nogle sedler
med navne på et skrivebord?
Avatar billede raos Nybegynder
10. juli 2003 - 23:23 #2
Det ville jo være for let!
Avatar billede elynge Nybegynder
10. juli 2003 - 23:33 #3
Skal det være en turnering med efter cup-princippet (tabende spillere skal ikke spille mere) ELLER skal alle spille lige mange kampe ELLER en mellemting  a la speedway (2 chancer for at gå videre)
Avatar billede elynge Nybegynder
10. juli 2003 - 23:34 #4
Undskyld - havde ikke set det sidste du skrev
Avatar billede raos Nybegynder
11. juli 2003 - 07:43 #5
øv. ingen svar