Avatar billede h.e.f. Nybegynder
10. juli 2003 - 22:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til og lave en hjemmeside.

Hej alle sammen...

min ven har spurgt mig om jeg ikke ville hjælpe ham med og lave en hjemmeside men jeg er ikke så god til så noget så jeg vil spørge om der er nogle der vil hjælpe med og lave den...
det er fordi min ven er ved og lave et firma han er møbelpolstre...

På forhånd tak

Henrik
Avatar billede kop Nybegynder
10. juli 2003 - 23:14 #1
Først må du lidt op i point; så kan vi tale om det men jeg er interesseret
Avatar billede h.e.f. Nybegynder
10. juli 2003 - 23:19 #2
ok...hvor meget???
Avatar billede kop Nybegynder
10. juli 2003 - 23:22 #3
Ok bare du er villig til at give lidt mere. har du billeder text. osv . en idee om hvordan den skal se ud !!!farver m,m
Avatar billede h.e.f. Nybegynder
10. juli 2003 - 23:26 #4
jeg har ikke så meget men vi er i gang med o få lavet et visit kort med et billed det havde jeg tænkt min skulle være logoet...
og du kan gå ind på http://www.pcdisken.dk det er sådan ca. den skal se ud..
Avatar billede kop Nybegynder
10. juli 2003 - 23:39 #5
men text !! en side om møbelpolsteri skal  være illustret men jeg kan lave en med en under side tl@tlgrafik.dk der kan du sende texten . billet / billederne og samtidig fortælle mig lidt mere.
Avatar billede h.e.f. Nybegynder
10. juli 2003 - 23:40 #6
ok...
Avatar billede h.e.f. Nybegynder
10. juli 2003 - 23:43 #7
du kan få fat i mig på henne_15@hotmail.com
Avatar billede h.e.f. Nybegynder
10. juli 2003 - 23:45 #8
jeg får fat i noget text til dig i morgen....skal lige tale med
min ven...
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 09:44 #9
man får jo som regel hvad man betaler for - betaler man ingenting får man stort set ingenting. Design og programmering til en hjemmeside er kunst - og der er jo forskel på om man går på loppemarked for at se på kunst eller man tager på museum og ser monét billeder.

Så vil du have lidt kvalitet og jeg bange for at det ikke bare kan fås gratis - ting koster ligesom alt andet i livet.
Avatar billede kop Nybegynder
11. juli 2003 - 22:54 #10
JA  da alt koster  men vis man tilmelder sig en side hvor gensidig hjælp er primært så må man da hjælpe*****
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 23:22 #11
gensidig hjælp? du laver en gratis hjemmeside - han giver dig 200 point? hmmm - fed byttehandel
Avatar billede popsy Novice
12. juli 2003 - 01:14 #12
øhh, hvor er hjemmesiden?

Anmeldt.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juli 2003 - 02:27 #13
løsninger skal være tilgængelige ifølge ekspertens regler, i til søndag d. 13/7 kl 21.00 til at offentliggøre resultatet, ellers deaktiveres brugerne kop og h.e.f for pointoverførsel

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede kop Nybegynder
12. juli 2003 - 14:02 #14
øhhh her er siden / jeg bukker og skraber og siger undskyld det var en forvirrings forglemelse som  hermed  skulle være rettet op http://www.tlgrafik.dk/mob/index.htm
Avatar billede keysersoze Guru
12. juli 2003 - 14:14 #15
ja - der kan man bare se hvad man kan få for 200 point; ingenting... sorry to say, men det er bestemt ikke noget man burde være stolt af at vise frem - hverken som udvikler eller som kunde.

Jeg ved godt at der ikke er efterspurgt en vurdering af siden - men skulle der gives en karakter ville den blive 0 @ 13... altså ikke engang 03. Men smag og behag...
Avatar billede popsy Novice
13. juli 2003 - 03:11 #16
Tjaaa....... Indtil videre kunne Publisher 98 have gjort det samme job :)
I dette tilfæle er det så Frontpage, men det betyder jo bare at udgiveren har gjort det sværere for sig selv :D