Avatar billede Slettet bruger
09. december 2000 - 14:19 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Er jeg på rette vej med min dating side?

Jeg er ved at bygge en dating side, og jeg vil gerne høre om det er nogenlunde fornuftigt det jeg har lavet.

Jeg har en lang TODO liste, så der er meget arbejde endnu.

Og jeg har ikke koncentreret mig om designet overhovedet, så siden består faktisk næsten kun af tekst (endnu)

Nogle af de punkter jeg har på min TODO:

- Lave funktion der ved søgning kan reducere de viste profiler til kun online profiler.

- Lave funktion der begrænser den viste beskrivelse ved søgning.

- Skrive funktion der viser hvor mange gange ens profil er blevet læst.

- Få chat op at køre (lav priotet).

- Skrive copyright-tekst til placering i bunden af siden.

- Lave logo (selv?).

- Udtænke \"adressebog\" til at gemme udvalgte profiler i.

- Tilpasse datoer til DK system.

Du kan besøge den her: http://www.webres.dk/test

og logge ind som bruger med:
profilnavn: test
password: test

Mange tak for hjælpen! :-)
Avatar billede klas Juniormester
09. december 2000 - 14:28 #1
Er der ikke nok dating sites ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. december 2000 - 14:40 #2
Man kan ikke skrive ret meget tekst:

(K)ærlig 800 Mhz computer søges til lange romantiske aftner. Hvis du også har 256 mb, pc 133 ram er det bare helt fint.
Jeg regner med at du gerne vil med til Års den 27 December.
Dog har jeg meget svært ved at forholde mig til nedbrud og svigtende harddiske.

Hvis du besidder de overnævnte kvaliteter/kvantiteter så send en mail.

Ps. Jeg regner med at du ikke har noget mod at tilbringe lange stunde sammen med mig på eksperten.dk

Den undlod at tage alt efter hard....(disk) med.
Avatar billede tarantula Nybegynder
09. december 2000 - 14:41 #3
Den er sej... jeg er selv ved at udvikle en side... men da jeg ikke er så hård til ASP endnu så tager det noget tid :-) men det ser sku rigtig godt ud...
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2000 - 14:58 #4
klas> Erfaring opnås ikke ved studier af andre sites, det kræver at man sætter sig ned og arbejder. Og dating sites har generelt et stort arbejde bag sig..såeh..Jeg laver den for sjov!

tommyf> ok, det er noteret! Tak!
Avatar billede klas Juniormester
09. december 2000 - 15:00 #5
Det lyder fornuftigt nok  :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
09. december 2000 - 16:04 #6
klas>> Er der ikke nok joke-sites?  (sorry - had to do it ;o)  )
Avatar billede klas Juniormester
09. december 2000 - 17:31 #7
Joe . .men min er flere år gammel, det er der ikke mange af de andre der kan sige  :)
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2000 - 09:14 #8
Vender bøtten og dropper spørgsmålet..
Avatar billede malherbe Nybegynder
17. december 2000 - 22:56 #9
Jeg kunne godt tænke mig at tale lidt mere med dig om dit nye date site. Kan du ikke sende mig en mail på info@123bil.dk