Avatar billede pcc Nybegynder
10. juli 2003 - 19:59 Der er 4 kommentarer

Kan ikke afspille film fra demospasser.dk

Jeg har Win XP og Media Player 9 installeret, men kan stadig ikke afspille deres film ???

Der er bare sort skærm i deres SpasserViewer vindue - hvad gør jeg galt her ?
Avatar billede marzman Nybegynder
10. juli 2003 - 20:09 #1
har du de rigtige codecs....??? Måske DivX.... eller lignende...
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
10. juli 2003 - 21:27 #2
Hehe.. SpasserViewer :P

Du kan bare højre klik på filen og save target as.. og gem den på din computer og så prøv at kør den, og hvis det ikke virker er det dit codec..

Og det har jeg det beste codec, det er Ace mega codec pack, den codec pack har alt.

Link: http://www.softnews.ro/public/cat/11/2/7/11-2-7-10.shtml

Eller måske er det din Quiketime som du ikke har opdateret!

//Blue-
Avatar billede pcc Nybegynder
11. juli 2003 - 00:39 #3
Hvis jeg downloader film kan jeg godt afspille dem, men ikke direkte på nettet ved klik på et filmlink. På demospasser.dk kan man desuden ikke downloade deres film fordi de bliver vist i den såkaldte SpasserViewer...
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
11. juli 2003 - 08:08 #4
Nogle gange er ders spasserViewers rigitg lorte... kender det godt :( men opdatere din Quiketime player så skulle det løse problemet..