Avatar billede solution Nybegynder
10. juli 2003 - 19:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Asf filer Hjælp

Jeg har et spil der indeholder 22 Asf filer(Need for speed Hot pursuit 2). Filerne vil jeg gerne have brændt ned på en cd som audio filer ( til en cd afspiller)
Findes der et prog. der kan konvertere filerne evt.  til mp3 eller lign der kan afspilles i media player??? eller et direkte brænde prog.der håndterer Asf filer???
Ps. konvertor funker desværre ikke
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 23:35 #1
Hent denne ver. af VirtualDub
http://fcchandler.home.comcast.net/stable/VirtualDub-MPEG2-AC3.zip

Hvis ikke du har et MP3 codec installeret, så gør det. Brug evt denne:
http://www.afterdawn.com/software/audio_software/audio_encoders/lame_acm.cfm

Start VirtualDub

File -> open video... (din asf fil)
Audio -> Full processing mode.
Audio -> Conversion. Sæt samplling rate til 44100 Hz.
Audio -> Compression. Her vælger du dit MP3 codec. (dette punkt kan du springe over hvis du bare vil ha' en WAV fil.)
File -> Save wav. (her vælger du navnet på din "lyd" fil)
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 17:05 #2
virkede det ?
Avatar billede solution Nybegynder
11. juli 2003 - 18:36 #3
Var vist lidt hurtig med mine points, desværre den kan ikke genkende asf filer
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 19:36 #4
Prøv at installere det her codec: http://www.divx-digest.tv/software/codec/mpg4vki.zip

Hvis det stadig ikke virker laver jeg lige et nyt spørgsmål til dig så du kan få dine point igen :o)
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 19:36 #5
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 19:37 #6
Pak de 3 filer ud, og højreklik på .inf filen, og vælg install
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 19:39 #7
Hvor meget fylder de .asf filer ?