Avatar billede aldiman Nybegynder
10. juli 2003 - 14:14 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Ny PC (igen)

Hej

Jeg ved godt, at der er mange, som spørger jer efter lige præcis om, hvordan man får mest PC for XXXX antal kroner. Men jeg har nu forsøgt på egen hånd, læst alle guides på sitet, og fatter stadig hat. (Er dog blevet en del klogere på hvad der er godt og skidt )
Jeg vil gerne have jeres hjælp til en PC, det skal gerne være et idiot sikket sæt *gg*, da jeg er lidt af en tumling til det her!
Jeg søger hjælp fordi jeg bare risikere, atkøbe noget som slet ikke passer sammen... Ville jo nødig have købt et nyt grafikkort til en bondegård og så bundkortet ikke passer til det...
Jeg vil gerne have PC, som kan spille CS uden problemer og lidt andre spil. Dog ikke de vildeste 3D spil, men bare så den kan følge med lidt endnu
Eneste krav er at den ikke må koste mere end de 5K-6K og helst med en Pentium CPU,da min Thunderbird lige nu crasher konstant. Og så må der godt være 512 DDR ram med
Skærm er ikke nødvendig...

På forhånd tak.

PS. Der er ikke nødvendig med et styresystem, da jeg da bare krailer det fra min gamle :)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
10. juli 2003 - 14:21 #1
Jeg plejer at anbefale www.dell.dk der får du maskiner der bare kører og kører.
Et godt bud hvis du ikke gider bøvle med din nye pc.

//akj
Avatar billede znipestar Nybegynder
10. juli 2003 - 14:25 #2
kig på www.edbpriser.dk , vælg så computere, så vil du kunne vælge følgende:

Bygselv med skærm
Bygselv uden skærm
Samlet med skærm
Samlet uden skærm
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
10. juli 2003 - 14:35 #3
Jeg har haft en AMD i nogle år uden problemer - du har nok været uheldig.

MVH

Henrik
Avatar billede fbhzone Nybegynder
10. juli 2003 - 14:36 #4
Smid mig en mail på support@FbhZone.dk
Så laver vi lige en rimelig pris til dig i firmaet.. med det som du gerne vil have osv...
Avatar billede daquar Nybegynder
10. juli 2003 - 14:36 #5
De ovenstående råd er slet ikke fårlige.. og du kan nok slet ikke finde en pc på nogle af de anbefalede steder der IKKE kan køre cs ;)
Avatar billede kadann Nybegynder
10. juli 2003 - 16:41 #6
Faktisk skal du nok 2-3 år tilbage i tiden, hvis ikke mere, for at finde en computer som ikke kan køre CS.

Modsat den generelle opfattelse, så kan CS altså køre på meget små maskiner.
Avatar billede znipestar Nybegynder
10. juli 2003 - 23:09 #7
ja, CS har aldrig krævet det store!
Avatar billede znipestar Nybegynder
12. juli 2003 - 16:41 #8
hva såå, aldiman, noget du kunne bruge?
Avatar billede aldiman Nybegynder
14. juli 2003 - 10:30 #9
Jeg har kigget lidt på de forskellige, og er blevet en del klogere :)
Er blevet enige med mig selv om få en af mine venner til at købe og samle skidtet... Det kostede kun en sixpack :)
Men I skal have tak for jeres hjælp.