Avatar billede slots_norton Nybegynder
10. juli 2003 - 03:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Endnu engang - Hvad laver i så?

Blevet stillet masser af gange når man sidder her og kigger på E i den stille nat ...

Hvad sidder i så og laver ??
Lige nu sidder jeg selv og finpudser grafik til mit lille program. Hvad med jer? (Og øl! Dét kan man ikke komme udenom)
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. juli 2003 - 03:23 #1
programmering, programmering, programmering og atter programmering..........
Avatar billede roenving Novice
10. juli 2003 - 03:26 #2
Tror du du får nogen til at svare på et så alvorligt spørgsmål om livets indhold uden at udlodde nogle points ?-)

-- men ellers er det nu der bliver dømt computer dø -- det er lige gået op for mig, hvorfor jeg ikke kunne komme videre med den programmering jeg ellers havde gang i, men da det ik' er no'et som lige laves færdig, kan jeg stille mig tilfreds med, at jeg roligt kan gå i dynerne og så i morgen tage fat !-)

*gg*
Avatar billede slots_norton Nybegynder
10. juli 2003 - 03:34 #3
klasker da lige 20 point oveni så :)
Avatar billede ducks Nybegynder
10. juli 2003 - 03:38 #4
Programmerer lidt asp, når jeg er træt af det holder jeg en pause hvor jeg programmerer mIRC script og så tilbage til asp :\
Avatar billede swasper Nybegynder
10. juli 2003 - 04:16 #5
Ja jeg sidder så og hører Seinfeld, og roder med noget grafisk design i Photoshop :-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
10. juli 2003 - 05:45 #6
...kan ikke sove :-)
Avatar billede 7th Praktikant
10. juli 2003 - 05:59 #7
Jeg har siddet og optimeret hele koden for mit lille website. Derudover har jeg fumlet rundt med mit login system. Det kan ses på http://www.justrandb.dk/beta/admin-modul/

brugernavn: testuser
password: testuser

Man kan ikke noget som helst endnu andet end login og logout, men nu virker cookies og sessions som de skal :)
Avatar billede matz Nybegynder
10. juli 2003 - 14:52 #8
Jeg har sat computeren lidt mere i bero, også bruger tid på stranden og girls ;) hehe...Det er jo sommerferie :)
Avatar billede slots_norton Nybegynder
10. juli 2003 - 15:22 #9
Ja det fanme skønt