Avatar billede gusse Nybegynder
08. december 2000 - 20:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo

Att: Alle logo designere

Jeg står og mangler et genialt logo til mit lille firma.

Spørgsmålet er så om der findes nogen derude, som har lyst til at designe et logo til mig ?.

- Jeg vil selvfølgelig give point for det.
- Jeg vil også gerne give nogle gode danske kroner, men da jeg er en ret fattig mand p.t, snakker vi om et par hunde....
- Eller et (Logo designed by xxx at website.EtEllerAndet) links på mit website.
- Eller hvis der er et Reklamebureaue, som står og mangler et lille stykke software/database så var der måske en mulighed.

Logo´et må gerne være genialt og simpelt

For at give dig en idé om hvad jeg syntes om er her en liste over firmaer, hvis logo jeg syntes er fede:

www.netcompany.dk
www.sonofon.dk
www.adapt.dk
www.copcap.dk
www.greentech.dk
www.deafhome.com
www.intrapeople.com

For at give dig en lille idé kan jeg sige at InnDevelop er et softwarehus, altså primært softwareudvikling, en smule webdesign.

Hvis der skal stå lidt tekst i logoet, skal det være InnDevelop

Du er velkommen til at sende nogle forslag til info@InnDevelop.com eller links her på eksperten.
Avatar billede edderkop Nybegynder
08. december 2000 - 21:24 #1
Prøv at klikke på opret spørgsmål og læs det med rødt....
Avatar billede gusse Nybegynder
08. december 2000 - 21:44 #2
OK Jeg er ikke så hurtig :(

Jeg troede det var på gruppe og ikke hele eksperten, men det giver jo ingen mening..

Futter og til freelance
Avatar billede gusse Nybegynder
08. december 2000 - 21:48 #3
øhh hvordan lukker jeg dette...

hvor hvor ?
Avatar billede edderkop Nybegynder
08. december 2000 - 21:50 #4
Tja hvem er det..
Vi kan lade som om vi er politikere og fortolke det på vores egen måde :)
Avatar billede xenofex Nybegynder
09. december 2000 - 23:15 #5
Jeg vil gerne designe logo\'et til dig, du kan tjekke XenofexWeb.Subnet.Dk, for at se hvad for et logo jeg selv bruger, men det til dig skal slet ikke være så stort, og det skal være enkelt, men afligevel spændene, jeg ville gerne have de Dansk Kroner for det, men det skal laves først!

Du kan skrive til mig på Xenofexx@sol.dk
Og så svarer jeg !

Jeg håber det var en hjælp!