Avatar billede doingdot Nybegynder
09. juli 2003 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

check flash player ver. 6

Kan man chekke hvilken version af flash player der er installeret serverside ?

Jeg kan kun finde ud af om der er en flash player men ikke versionen :(
Avatar billede likedon Nybegynder
09. juli 2003 - 15:36 #1
Avatar billede doingdot Nybegynder
09. juli 2003 - 15:42 #2
det er clietside detection
Avatar billede likedon Nybegynder
09. juli 2003 - 15:49 #3
sorry det så jeg slet ikke, jeg tænker nok ikke på andet end få fri...
Avatar billede likedon Nybegynder
09. juli 2003 - 15:50 #4
Af interesse, hvad kan man bruge serverside detection af flash til?
Avatar billede doingdot Nybegynder
09. juli 2003 - 16:01 #5
personligt hader jeg at includere en 50kb fil der skal finde ud af om flash player er der eller ej....så jeg tænkte bare at hvis man gennem sin server kunne få informationen om hvilken player der er installeret ville det spare mig for det jeg ikke kan li ;)
Avatar billede doingdot Nybegynder
09. juli 2003 - 16:51 #6
lukker man kan ikke