Avatar billede floetti Nybegynder
09. juli 2003 - 15:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Layer bagom ?

Hej !

Hvordan får jeg lagt et layer bagom 2 andre layers. Jeg har lavet to layers med en streg hver, så flyttes de i hver sin veg (opad og nedad), så har jeg et layer nr. 3 som er et billede. Jeg vil gerne at billedet ikke skal vises udenfor, men kun imellen stregerne, sådan at det bliver mere vist og længere linierne flyttes fra hinanden!!!

På forhånd takk
Avatar billede doingdot Nybegynder
09. juli 2003 - 15:29 #1
det laveste z-index ligger nederst i bunken, og det højeste øverst

<div id="stregvertical" style="z-index: 3; [osv, osv]">
<div id="streghorisontal" style="z-index: 2; [osv, osv]">
<div id="billede" style="z-index: 1; [osv, osv]">
Avatar billede floetti Nybegynder
09. juli 2003 - 15:33 #2
Hej !

Kan se at jeg har lagt spørgsmålet i den forkerte katagori... ! den skulle vist ligge Flash katagorien, men den ville ikke acceptere spørgsmålet..., det er Flash 5 jeg arbejder med. Ved du hvordan jeg laver det??
Avatar billede doingdot Nybegynder
09. juli 2003 - 16:13 #3
hvad er det du skal.....jeg kan ikke helt tyde spm'et
Avatar billede floetti Nybegynder
09. juli 2003 - 17:19 #4
Jo, se.

Det kan tænkes som et vindue med gardiner, men det er vendt på siden sådan at gardinerne trækkes opad og nedad. Når så gardinerne trækkes fra hinanden kan man jo se ind og man ser jo mere jo længere gardinerne trækkes fra hinanden!!

Er det godt nok ;)
Avatar billede floetti Nybegynder
18. maj 2006 - 01:01 #5
lukkes...