Avatar billede djproxima Nybegynder
09. juli 2003 - 13:47 Der er 18 kommentarer

Jeg kom til at sætte tænd/sluk stikken

HEy...

Jeg har lige værfet ved at male min com, for det kunne blive gjort godt og ordenligt tog jeg fronten af... Der sad så nogle stik i til HDD, Genstart og Power.. Jeg havde skrev det ned på en sæddel hvor de skulle sidde, og kom så til at bytte + og - i power stikkende så ville jeg lige hører om det havde noget at sige ?

-Neller
Avatar billede hub Nybegynder
09. juli 2003 - 13:50 #1
nej, intet..
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 13:52 #2
det har intet at sige... du kan roligt fortsætte med at male videre:)
Avatar billede di8leva Nybegynder
09. juli 2003 - 13:54 #3
150 points før at fortelle at det ikke er nogle problemer.....

doh!
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 13:56 #4
vedkommende er vel nervøs og havde forventet at der var problemer, og derved at der skulle en større udredning til?!

di8leva, du skal nok ikke dømme for hurtigt?!
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
09. juli 2003 - 14:07 #5
Begrundet svar,

Hvis der kun er to ledninger til hver kontakt kan det ikke skade. Kontakten kortslutter jo bare de to ledninger, så det er ligegyldigt hvilken 'vej' kontakten vender

__________/________ eller ______\_____ er det samme rent elektrisk

hmmm ovenstående 'tegning er vidst mere misvisende en vejledende.

MVH

Henrik
Avatar billede di8leva Nybegynder
09. juli 2003 - 14:13 #6
ferdinand >>
jeg dømmer ikke riktig på den måde....

min syn på dette problem er att man skall ikke smide nogle svar, uden kun kommentarer, og sedan kan dj smide et svar selv og lukke...

men.. det er kun min syn på sagen, I gør som I vill =)
Avatar billede djproxima Nybegynder
09. juli 2003 - 14:17 #7
Der er jo netop et problem.. Den gider ikke starte op... Og det var efter jeg satte dem rigtigt igen...
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 14:30 #8
prøv lige at kigge alle kabler igennem, og se om ikke der skulle være en fejl der, og meld derefter tilbage...
Avatar billede djproxima Nybegynder
09. juli 2003 - 14:33 #9
Det er der ikke... Kigger det igennem i morges...
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 14:46 #10
kiggede du det igennem imorges, eller kigger du det igennem i morgen?
Avatar billede jpvj Nybegynder
09. juli 2003 - 14:49 #11
Du skriver ".. så til at bytte + og - i power stikkende ...".

Der er kun 1 Power-On stik. Det er som Henrik skriver ligegyldig, hvordan den vender, da det blot er et spm. om at få sluttet kontakten.

Foralle lysdioderne gælder, at de har en spærreretning og en lederetning. Hvis du vender stikker forkert, prøver strømmen at løbe imod spærretningen... og det kan den ikke. Resultatet er, at lysdioden blot ikke lyser. Der sker ingen skade og du kan blot vende stikket om igen.

JP
Avatar billede djproxima Nybegynder
09. juli 2003 - 14:57 #12
Har selv lavet det....
Avatar billede djproxima Nybegynder
09. juli 2003 - 14:57 #13
-Lukket
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 15:05 #14
så luk det lige ordentligt.... :)
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 15:39 #15
hvis du ikke ønsker at tildele nogle af de brugere der har forøgt at hjælpe dig med dit problem, skal du selv oprette et svar, og godkende det. på den måde lukker du dit spg ordentligt...
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
09. juli 2003 - 16:01 #16
>> Ferdinand

Glem det , jeg kiggede lige loggen for Proxima, masser af åbne spørgsmål, meget karrig med point.

DJProxima, du burde nok rydde op i gamle åbne spørgsmål. - Hvis du ikke har fået hjælp så svar selv og luk dem i stedet for at lade dem stå åbne.

MVH

Henrik
Avatar billede fromsej Praktikant
09. juli 2003 - 18:26 #17
Endnu en man ikke behøver at spilde tid på. *SUK*
Avatar billede phongtran Nybegynder
09. juli 2003 - 22:17 #18
Henrik har svare dig rigtigt. det sker intet