Avatar billede egeskov Nybegynder
08. december 2000 - 18:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Concorde ODBC Driver

Jeg opdaterede Concorde\'s ODBC-driver fra V.1(1.60.1) til V.2(1.8) under Win2k. Nu får jeg følgende fejl:
\"Key violation.
[Simba][Simba ODBC Driver][Codebase File Library]Difference between driver serialno. and XAL kernel serialno.\"
Hvordan får jeg det udbedret, så skittet komemr til at fungere?
Avatar billede cokeman Nybegynder
09. december 2000 - 14:26 #1
I Concorde kan du ikke bare skifte ODBS driveren ud, du skal skifte hele concorden ud til den nye version...

Sorry
Avatar billede egeskov Nybegynder
09. december 2000 - 17:58 #2
Jeg har ikke Concorde liggende på den maskine hvor ODBC-driveren bruges. Og C5DATA.DAT-filen skulle være den samme (Opdateret) version.