Avatar billede mcmeyer Nybegynder
09. juli 2003 - 08:49 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

dataoverførsel mellem Nokia 6610 og PC

Jeg har en Nokia 6610 med et Nokia Digitalkamera og har også anskaffet et DKU-5 datakabel.

Jeg har lidt spm:

1. Jeg har taget nogle billeder, som nu ligger i telefonen, men kan ikke rigtig finde ud af at overføre billederne fra telefonen til PC'en ?? (jeg kan godt finde ud af at ligge billeder fra PC'en ind på telefonen, med det tilhørende software

2. Jeg kan også lægge fx javaspil ind på telefonen, men de lægger sig under programmer og ikke spil - kan jeg flytte  dem?

3. Jeg kan også lægge polyfoniske ringetoner ind på telefonen via datakablet, men kender i et sted hvor man kan downloade dem til PC'en? (de fleste steder kan man kun hente dem via SMS til en 5-15 kroner)

4. Kender i andre tips som kunne være sjov for en 6610 ejer?

Spørgsmålene er prioriteret, og jeg vil honorere hjælp med point herefter :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 09:49 #1
1. Efter du har startet Phone Browser der ligger i PC Suite 5.1, vil der være en mappe med din telefons navn. Dobbeltklik på den og du kommer ind i galleri menu mappen. På det sted kan
du både placere, og trække billederne ud på skrivebordet.

Du kan læse alt om PC Suite 5.1 her: http://downloads.nokiausa.com/pcsuite/6200_6800pcsuiteguide.pdf

/per
Avatar billede mcmeyer Nybegynder
10. juli 2003 - 11:14 #2
Med hjælp i den brugervejledning du postede link til, fandt jeg ud af 1.

Tak for det :)

nu mangler jeg bare svar på de øvrige inden jeg acceptere svaret :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juli 2003 - 11:38 #3
Velbekomme! er er der et svar.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juli 2003 - 12:27 #4
Hvem er de øvrige? :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juli 2003 - 12:28 #5
Her = er
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juli 2003 - 10:15 #6
Skal du ikke lukke spørgsmålet?

/per
Avatar billede mcmeyer Nybegynder
24. juli 2003 - 13:17 #7
Jo
Avatar billede mcmeyer Nybegynder
24. juli 2003 - 13:17 #8
Håber det er ok med 50 p. jeg fik ikke så meget hjælp som håbet