Avatar billede larsvik Nybegynder
08. juli 2003 - 15:14 Der er 2 løsninger

Snydekoder Settlers 4

Hej.

Jeg ved godt at kategorien ikke er den helt rigtige, men kan I hjælpe en stakkels settlers fanatiker??
Grunden til at jeg vil snyde er at jeg har været nødt til at formatere hele maskinen. Jeg kunne desværre ikke nå at gemme mine saved games.... Derfor... ;-)

Jeg har på Gamespot.com fundet to snydekoder til Settlers 4. Den skal indtastes mens man spiller for at få mulighed for f.eks. at vinde banen uden at spille den helt igennem. Men de virker ikke. Er der nogle af Jer som kan hjælpe.

// Larsvik
Avatar billede opperen Nybegynder
08. juli 2003 - 16:12 #1
man skal slå snydekoder til først ved at skrive:

!wqsa

herefter kan du skrive:

!win  for at vinde banen
[F12] for at avancere et minut

Håber det virker for dig :-)
Avatar billede larsvik Nybegynder
08. juli 2003 - 16:19 #2
Jeg fandt ud af at koden til at aktivere snydefunktionen i Add-on cd´en Trojan er !mkolp. Her virker !wqsa ikke.
Men vi deler points, idet dit svar er korrekt hvis man kun kører Settlers 4 grundspillet.