Avatar billede martinhk Nybegynder
08. juli 2003 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Rette i tekst i Illustrator

Jeg har modtaget et logo lavet i Illustrator som indeholder en tekst. Hvordan konverterer jeg logoet i Illustrator så jeg kan rette i teksten??
Avatar billede miss-g Seniormester
08. juli 2003 - 14:10 #1
Mener ikke du kan lave det til tekst igen, når det først er lavet til grafik.
Avatar billede spe Nybegynder
08. juli 2003 - 14:11 #2
Du kan kun rette i teksten hvis det rent faktisk er tekst og ikke grafik.
Avatar billede Himbear Nybegynder
08. juli 2003 - 14:11 #3
Er teksten konverteret til kurver? (så er der en masse punkter på teksten, når du markerer den) Hvis den er det, kan du ikke rette i teksten, så du nødt til at skrive det igen.
Avatar billede spe Nybegynder
08. juli 2003 - 14:12 #4
Og miss-g har ret i at du ikke kan lave grafik om til tekst.
Avatar billede martinhk Nybegynder
08. juli 2003 - 14:14 #5
Tak til jer alle for de hurtige svar - Jeg må nok ud i noget med at finde den korrekte skrifttype og så skrive teksten igen...
Avatar billede spe Nybegynder
08. juli 2003 - 14:18 #6
Selv tak! Jo det er det eneste du kan gøre når først tekst er blevet til grafik, desværre.
Avatar billede Himbear Nybegynder
08. juli 2003 - 14:22 #7
Tak for point!