Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:15 Der er 19 kommentarer

Acrobat Reader

Hej.

Jeg har sq et monster problem her.
Jeg kan åbne alle PDF filer, men hvis jeg lukker en bestemt ned så kommer den op med en fejl i Internet Explorer. Noget med Hændelses-ID (10001) i kilden (Internet Explorer) Og så noget med registeringsdatabasen.

Hjæææælp
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juli 2003 - 13:18 #1
Hvilen version af readeren har du installeret? Har du prøvet den nyeste (5.1)?
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:19 #2
Det er IE 6 Sp 1.
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:20 #3
Hov, Acrobat Reader 5.1 DAN ja, sry, jeg stener.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2003 - 13:29 #4
Den nyeste er nu 6.0 us. Den er lidt svær at finde, men den er der.

Jeg tror nu ikke det er problemet (jeg har ingen idéer) - ville bare gøre opmærksom på at der altså er en nyere læser.
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juli 2003 - 13:30 #5
Skrive lige den fulde fejlmeddelese her... Hvis det kun er 1 fil, så kunne det jo være den der er "defekt" og Acrobat der bare er dårlig til at håndtere det.

Smid evt. linket til filen her.
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juli 2003 - 13:32 #6
Ole> Ja - der er sørme kommet en US ver. 6.0.

Den kan du jo prøve i stedet :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2003 - 13:35 #7
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

...der var den. Den er nemlig ikke på deres fulde liste over readers.
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:35 #8
jpvj: Der fulde fejlmeddelse har jeg ikke.
Jeg har sendt Fejlrapport til Microsoft, den plejer at poppe op med et svar/løsning, men det er skidt.
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juli 2003 - 13:37 #9
Kan du ikke genskabe fejlen?
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:37 #10
det er den jeg har downloadet.
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:38 #11
Problemet er at det er hos en medarbejder, som har monster travlt, og det tar jo et pæn stykke tid at skrive Hele fejlmeddelsen ned.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2003 - 13:40 #12
alt+PrtScr - grafisk dump af det aktive vindue. Det sender du så videre til dig selv i en mail.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2003 - 13:41 #13
(Du sætter det ind i en mail med Ctrl+V)
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:41 #14
Det skal gøres fra Administrer - Logbog - Program
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:48 #15
2 sek
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2003 - 13:51 #16
Det er da rigtigt - så får man den rene tekst med, og ikke kun et grafisk dump.
Under alle omstændigheder ville jeg i hvert fald ikke skrive det af i hånden - man skal jo kunne læse det igen :-)
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 13:52 #17
Avatar billede kamazo Nybegynder
08. juli 2003 - 14:02 #18
Så er den oppe dér
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. juli 2003 - 14:32 #19
Det siger ikke så meget, kan jeg se. "Ukendt fejl opstået".

Jeg synes du skulle prøve at installere den ny reader, og se om det hjælper. Alternativt, så giv lige URL´en til det dokument der fejler - så kan vi jo se om vi får fejl.