Avatar billede rlj Nybegynder
08. juli 2003 - 09:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HArdwareprofil på bærbar

Kære Eksperter

Jeg har et problem med at ændre min hardwareprofil på den bærbare, jeg får simpelthen ikke mulighed for i den nye profil jeg har oprettet at ændre profilen i forhold til den oprindelige. Jeg vil gerne kunne ændre profilen således at jeg har en "ren" bærbar og en "docket" bærbar. Hjælp!

Mvh.
RLJ
Avatar billede rlj Nybegynder
08. juli 2003 - 11:29 #1
Anyone !!! eller er det alt for kryptisk for et par eksperten som jer???......
Avatar billede vollerup Nybegynder
09. juli 2003 - 13:52 #2
De sidste par gange jeg har installeret bærbare pc'er, har jeg installeret dem imens  de ikke sad i dock og efter jeg har installeret dem færdig, så har jeg sat dem i dock, hvor på der er blevet oprettet en dock profil automatisk, dette har jeg dog kun kunne gøre i W2k og XP.
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede rlj Nybegynder
09. juli 2003 - 13:53 #3
XP
Avatar billede vollerup Nybegynder
09. juli 2003 - 19:57 #4
Ok, prøv at starte maskinen ude af dock, gå så ind under hardware profiler og slet den ekstra du har lavet, luk maskinen ned og sæt den så i dock, start den, så burde der være kommet en hardware profil mere.
Avatar billede rlj Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:34 #5
lukker og slukker - for et gammelt og ubesvaret spørgsmål!
Avatar billede rlj Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:34 #6
luk!