Avatar billede essi Nybegynder
07. juli 2003 - 23:37 Der er 13 kommentarer

Internet Explorer fejl

Jeg kan ikke se nogle hjemmesider.

Jeg kommer ikki ind til internet Options under Tools...."Restriction......"
Avatar billede boris Mester
07. juli 2003 - 23:41 #1
Det er jo en kortfattet beskrivelse.
Jeg ville
1) Tjekke for virus
2) Tjekke for andet installeret snavs end virus. Gå i kontrolpanel tilføj/fjern programmer. Se om der ligger noget, som ikke skulle være der.
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juli 2003 - 23:45 #2
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside
Spybot, til at fjerne Spyware.
http://www.avirus.dk/avirus.htm - F-Prot DOS virusscan
Virker kun hvis din HD er Fat32.
Avatar billede essi Nybegynder
07. juli 2003 - 23:48 #3
Jeg har win2000. Jeg har spybot inst. Jeg får fejl om noget med Lan????

Jeg har ikke virus
Avatar billede kenp Novice
07. juli 2003 - 23:50 #4
hvilken fejl får du helt præcist!
Avatar billede kenp Novice
07. juli 2003 - 23:52 #5
Det med virus det troede jeg heller ikke jeg havde så så jeg lige pludselig jeg havde 46 stk.!
Avatar billede essi Nybegynder
07. juli 2003 - 23:54 #6
Noget om "Restriction cause"???? jeg kan kun se hjemmesider hvis jeg skriver ip adresser.

Kan det hjælpe at reinst. Internet Explorer????
Avatar billede kenp Novice
07. juli 2003 - 23:55 #7
måske ville det hjælpe at gøre det, men så skal du jo have fjernet den gamle, eller nogle sikkerhedsindstillinger som er blevet ændret
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juli 2003 - 23:59 #8
Kan du ikke tjekke dine sikkerhedsindstillinger, de må være skyhøje.
Avatar billede essi Nybegynder
08. juli 2003 - 00:01 #9
Jeg tror ikke at det sikkerhedsindstillinger, forde jeg kommer ikki ind til Internet Options under Tools i Internet Explorer, jeg får fejl, noget med Restriction cause.....
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juli 2003 - 00:05 #10
Styresystem?
Er du logget ind som administrator, hvis det er 2K eller XP?
Avatar billede essi Nybegynder
08. juli 2003 - 00:08 #11
Win2000, Jeg tror at jeg er logget ind som administrtor?????Hvorfor
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juli 2003 - 07:23 #12
Det er bare det Restriction cause ...
Hvad er den præcise fejl?
Avatar billede torhus Nybegynder
11. juli 2003 - 12:23 #13
Har du checket din DNS? Hvem er din udbyder? Prøv at se i dine netværksindstillinger, tcp/ip protokol, egenskaber. Er der hakket af til hent automatiskt DNS? Prøv istedet at sætte til brug følgende DNS sever og sæt den til: 194.239.134.83