Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:26 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Internet. Hvorfor?

Hvad er det bedste - og det mest røvsyge - ved internettet? Brug gerne links til at illustrere dit point!
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:31 #1
det mest syge er at det ikke er mere virituelt realistisk dvs. at man ikke fysisk kan gå ind i det - det ville sku være sejt!
Det bedste er at det har hjulpet mange sørgelige sjæle med at kommunikere med andre
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:31 #2
Det bedste er den generelle øgelse og forbedring af den globale kommunikation. Jeg har ikke lige noget link til et eksempel på dette ;)

Det mest røvsyge er at alle kan lave deres egen hjemmeside, og at alle fimaer tror de bare SKAL på Internettet.
Eksempel på dette:

http://www.leverforeningen.dk

Behøves jeg sige mere? ;))

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:33 #3
Nej det gode er at alle kan lave deres egen hjemmeside !
Det dårlige er at der ikke bliver ryddet op i alt lordtet!
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:33 #4
Okay. I taler om internettet som KONSEPT. Hvad jeg mener er hvad DER FINNES på nettet - og de muligheder disse åpner for (eks hotmail - øger kommunikasjon).
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:34 #5
Mit link til Leverforeningen burde være nok til et rigtigt svar ;)

Forresten, husk at gå derind og meld jeres bedste ven ind i Leverforeningen, det er gratis og de vil glo så ekstremt meget når de modtager Leverforeningens blad med alt det nyeste og hotteste indenfor begrebet Lever ;)))

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:36 #6
fuck hvor er det vildt det med leverforeningen de skulle have tæsk
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:36 #7
Forøvrigt, Thor. Leverforeningen er et godt eksempel. Ingen points, men masse god karma til dig :-) (PS. Hold kæft, det tar lang tid at downloade Reaktor)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:38 #8
du vil rigtigt gerne være nr. 1 her på eksperten hva - det er sku også iorden!
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:38 #9
Hehe, karma kan jeg altid bruge. Karma Coma fra Massive Attack holder stadig, jeg har den på original vinyl fra '95 ;))

Reaktor fylder en smule, ja. Men tro mig, det er ventetiden værd!

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:39 #10
bimmere, du har ret. De skulle have tæv ;)

Det er nok den mest latterlige hjemmeside jeg længe har set!

bimmere, mig?

/Thor
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:39 #11
Det bedste - so far - med internettet er en hel masse gratis underholdning. Det dårlige, er at uansett hvad man søger på, ender man opp men en link til Pamela's erotiske hjemmevideo.
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:40 #12
Spammail er også noget lort..

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:41 #13
ja dig jumper du er heller ikke langt fra cuberesben - held og lykke
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:42 #14
Tja, jotak ;)

Så må vi jo håbe at admin laver en aftale med et eller andet firma, så vi kan indløse vores E-point til E-penge eller noget andet ;)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:43 #15
fik du den admin !!!
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:43 #16
hehe, cubaesben ;)

cubaesben = Fidel Castro ?

/Thor
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:47 #17
Hmmm. Jeg tror admin vil gøre det svært for mig. I Accepter/affvis kan jeg ikke se nogle navne i pull-down menyen. Nuvel. 200 points til mig, og ingen til Cyberesben.
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:49 #18
/Thor: respect til dig. Om en halv time vil jeg have Reaktor. Cool

Bimmer. Get a life. Her har du 200 points så du kan købe dig nogle venner ,-)
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:50 #19
djfisk, prøv igen.

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:52 #20
kom nu gi mig nu mine point vi skal op på et højere plan vi skal komme frem med svar der ændre noget
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:53 #21
Haha. Bimmer kan ikke få sine points. Mine enste option er jumper. er det dig, Thor, der sidder og leger, eller er det admin som mener at du hellere fortjener dem?
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:54 #22
Tja, en af delene. Du må selv vælge ;)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:56 #23
vi prøvcer igen :
Det værste er at nettet ikke er mere virituelt realistisk! Fysisk!
Det bedste er at sørgelige sjæle kan kommunikere med verden
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:57 #24
Jeg vil egentlig hellre give dem til dig Thor, men bimmer siger at om han ikke får de 200 point så vil jeg få tæsk. Og bimmere er meget sterkere end mig. Ikke ta det ille. Det gælder min helse.
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:58 #25
Hehe, stakkels dig ;)

bimmere, du skal da ikke bruge fysisk vold for at få de point, ellers skal jeg komme efter dig ;))

/Thor
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:59 #26
Bimmer du er latterlig, men stærk... Det trækkes 50 points fra i rænter.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 22:22 #27
den absolut klammeste sider er http://members.xoom.com/Complex_Tr/page3.html

se i nederste venstre hjørne, på linket til løsdele og linket til email
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 22:23 #28
den er så klam at jeg vil have point for den
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 23:40 #29
Jeg mener, at http://www.leverforeningen.dk/ i aller højeste grad er en Site, som har sit formål på Nettet. Men prøv lige, at kikke på følgende derimod:
http://www.trelleborg.dk/
http://www.safariparken.dk/
http://www.hsgroup.dk/

Jeg finder, at alle som har lyst til at være på Netet, også skal være der. Det er lige som i en telefonbog. Kik foresten på http://www.degulesider.dk s
annoncer for abonnenter. Uha jeg håber ikke de betaler for Dem. Når først alle har e-mail, så bliver det lidt kedelig for postvæsnet.