Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 18:45 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

CS og CC

Hejsa

Vil lige have svar på et spørgsmål inden vi køber CS til den anden computer i huset..

Kan to computere godt spille cs på samme tid, med samme ip, men forskellig cd-key??
Ved ikke om Won.net blir meget forvirret, for der ska jo ik så meget til før det går ned, og ska være belastende.
Avatar billede popsy Novice
07. juli 2003 - 18:47 #1
kan man godt!
Avatar billede the-ghost Nybegynder
07. juli 2003 - 18:48 #2
Ja det kan du godt så længe som du selv siger at du køber en anden cs cd.
Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 18:49 #3
Ok, hva ka det så være som har været problemet når det ik har virket? altså når vi har siddet f.eks. 2 og ville spille over nettet.. og den ene ik kunne joine noget som helst ?
Avatar billede popsy Novice
07. juli 2003 - 18:50 #4
Hvad fejl får han?
Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 18:51 #5
Den siger bare retrying, og efter 4 retry's siger den connection failed.. og hlsw ka slet ik få kontakt til nogen servere overhovedet..
Avatar billede the_legend Nybegynder
07. juli 2003 - 19:03 #6
han evt ikke er på nettet!
Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 19:07 #7
jo han er....
Avatar billede popsy Novice
07. juli 2003 - 19:17 #8
Hmm, det er i alt fald ikke won der er problemet der, det må være jeres netværk som ikke er sat korrekt op.

Hvis det var pga won, ville der stå han var afvist.
Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 19:51 #9
hvilke indstillinger kunne det så være galt med ? for vi var begge på nettet og kunne godt spille LAN osv...
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
07. juli 2003 - 19:53 #10
Ja, du skal bare have 2 CD-keys så de 2 computere ikke konflikter imellem CD-key'en... Rigtig tralvs hvis der er en anden der har den, og man gerne vil spille over internettet :(...

Husk ikke giv din CD-key til nogen!!!
Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 19:59 #11
dvs. at det er fuldstændig ligegyldigt om vi sidder på samme ip-adresse.. bare cd-key's er forskellige ? det er bare fordi jeg har hørt fra nogen venner at det godt ka skabe ravage hvis man også sidder på samme ip og spiller på samme tid og samme server.
Avatar billede chalde Seniormester
07. juli 2003 - 20:16 #12
blueberry1337 -> Det er blevet sagt før. Og du er tidligere blevet advaret af coadmin omkring din adfærd herinde. Hentyder specielt til dit brug af "svar" istedet for "kommentar"
Avatar billede chokotrut Nybegynder
07. juli 2003 - 20:36 #13
chalde -> det er mere belastende at man regner med at der er kommet et svar, og så er det en eller anden der bare ska ud med noget vrede der har skrevet en lam kommentar...
Avatar billede popsy Novice
07. juli 2003 - 23:28 #14
Ja, du skal bare have et spil med key, til hver pc.

Ellers var der jo ikke mulighed for at afholde privat lan-party f. eks, hvor alle har samme ip. :)