Avatar billede pedeskede Nybegynder
07. juli 2003 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filsending over msn fx

Hejsa
Jeg har et stort problem.
Jeg har lige fået en fast ip til mit modem af TDC i håb om at det ville kunne gøre at jeg kan sende filer til ALLE over msn.. kan sende til et par stykker.. men ikke til folk som jeg ved jeg skal kunne sende til... hvad kan der være galt?? jeg køre med win xp home, jeg har lukket alle  firewalls og sådan for at se om det hjalp men det gjorde det ik... jeg sidder bag en eriksson modem, speedstream router og en swits..

Derudover har jeg problemer med at spille spil som batlefield og mohaa.... får bare at vide at jeg ikke kan connecte til serveren... men kan godt spille cs :S ...

nogen der please kan hjælpe mig?? jeg er ikke nørd så skriv så selv en gammel mand vil kunne forstå det :P

på forhånd tak
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. juli 2003 - 18:57 #1
Avatar billede hitmaxx Nybegynder
08. juli 2003 - 10:18 #2
Du skal også lige sikre dig, at alle kører med den samme udgave af MSN. Jeg har også haft de problemer du beskriver, men efter jeg fik alle til at bruge den nyeste beta version har jeg ikke oplevet problemer overhovedet. Før i tiden kunne jeg end ikke sende til min hjemmecomputer, og jeg troede det måske lå i min router konfiguration (måske en port eller noget, der var lukket), men efter mange timers søgen måtte jeg give op. I dag virker det upåklageligt...
Avatar billede pedeskede Nybegynder
08. juli 2003 - 20:16 #3
Ja det er det der var mit problem.. for det virker nu... det er kun over msn 6.0 og 5.0 jeg kan sende/ modtage... ret irriterende :S ... men tak for hjælpen
Avatar billede hitmaxx Nybegynder
10. juli 2003 - 10:04 #4
Tager da gerne mod points :-D
Avatar billede hitmaxx Nybegynder
10. juli 2003 - 10:04 #5
Hey! Markerer den som svar... pænt irriterende