Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
07. juli 2003 - 18:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player 9

Når jeg ser film på min computer (sat til et fjernsyn) og jeg sætter Media Player i "full-screen-mode" gør den det (sjovt nok) men "kanterne" (der hvor man kan se hvorlangt henne i filmen man er) forsvinder ikke...

Jeg har prøvet at geninstallere WMP uden held...

Nogen forslag...
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 18:12 #1
Mener jeg havde samme problem som jeg fik løst med at køre winupdate og fejlen blev rette denne vej!
Avatar billede scheff Nybegynder
07. juli 2003 - 18:12 #2
hmmm hvilke kanter?? for oven og for neden?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
07. juli 2003 - 18:17 #3
det er en helt ny installation så jeg mangler SP1 kan den have noget med det at gøre?
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juli 2003 - 18:18 #4
Ja kan det nemt! Sp1 retter jo flere af disse fejl! Prøv at køre en update og se hvad den finder til dig
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
07. juli 2003 - 18:34 #5
Hmm... Så updatere jeg lige Windows så meget jeg nu kan...

I'll be back ;-)
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
10. juli 2003 - 14:41 #6
Jeg har nu opdatere ALT... men det virker stadig ikke... andre forslag?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
02. august 2003 - 15:08 #7
--LUKKET--