Avatar billede carstencarsten Nybegynder
07. juli 2003 - 13:46 Der er 1 kommentar

Netmeeting & Msn Messenger

Med min nye firewall zywall 2 har jeg fået det problem at jeg ikke kan bruge netmeeting. Zyxel oplyser at Zywall 2 ikke supportere Netmeeting.  Er der nogen som ved hvordan jeg evt fra MNS Messenger kan kalde et bruger som bruger netmeeting ? evt hvordan en Netmeeting bruger kan kalde mig via MSN messenger.

Giver gerne flere point for svar . Men har opt bare ikke flere point :-)
Avatar billede kenp Novice
07. juli 2003 - 14:07 #1
Du kunne jo lukke dette spørgsmål så får du 200 tilbage på din konto (læg et svar selv og accepter det)
http://www.eksperten.dk/spm/372625

du har jo allerede oprettet et andet som omfatter det første jeg linker til ;)