Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
07. juli 2003 - 11:31 Der er 3 kommentarer

validering af hjemmesiden

Hej
Ved validering(frames) med W3C får jeg disse fejl, som jeg ikke helt forstår, hvordan jeg
skal rette?.
Line 39, column 35: there is no attribute "FRAMESPACING" (explain...).
  <frameset rows="36,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
                                    ^
Line 39, column 46: there is no attribute "BORDER" (explain...).
  <frameset rows="36,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
                                                ^
Line 39, column 62: there is no attribute "FRAMEBORDER" (explain...).
  ...et rows="36,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
                                                            ^

Kan nogen hjælpe
Avatar billede medions Nybegynder
07. juli 2003 - 11:38 #1
Det er fordi du er nødt til at skrive dine artributter i CSS!

//>Rune
Avatar billede fangel Nybegynder
07. juli 2003 - 11:47 #2
det skyldes at microsoft ikke gidder holde sig til de lavede standarder, så de "opfinder" bare en masse ting, som "kan være nyttige", og som kun IE forstår! så skriver folk "optimeret til IE" som er nok er verdens dårligste udsagn!

da både IE og FrontPage er MS produkter har disse en masse tricks som ikke holder sig til standarden, men så længe man holder sig til MS produkter stadig virker...

så mit råd er at holde sig lagt væk fra alt der hedder MS når man programmere... det er simpelthen ikke nok "cross-platform"!

---

dit nuværende problem kan som medions skriver, laves med CSS (kan dog ikke huske hvordan... den menneskelige hjerne glemmet ting)

Morten
Avatar billede fjordbibliotek Nybegynder
08. juli 2003 - 11:37 #3
jeg har prøvet at skrive border=no f.eks. men får også fejl der. Det har jeg ellers set nogen gøre!