Avatar billede dmg Nybegynder
08. december 2000 - 11:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Angående frontpage extensions mail.

Hej og tak fordi du kiggede ind.

Jeg har en IIS 5 server som jeg har installeret frontpage extensions på. Inde i frontpage kan man lave en feedback formular hvor man kan sende mail igennem siten. Men det virker ikke når jeg oploader.

Er der en opsætning inde i IIS konfigurationen jeg har glemt.

Håber du kan hjælpe mig.
Mvh
Daniel
Avatar billede beaviz Nybegynder
08. december 2000 - 11:41 #1
Husket at sætte mail hosten?
Avatar billede hojben Novice
08. december 2000 - 11:47 #2
Mener at man kan rekonfigurere FPE inde fra iis.
Avatar billede beaviz Nybegynder
08. december 2000 - 12:17 #3
hojben: det kan man også.
Avatar billede tgdesign Nybegynder
19. januar 2001 - 11:07 #4
Hvis du åbner siden med Frontpage der hvor den er oploaded, d.v.s. direkte der hvor den skal fungere, vælger du i menuen Tools -> ....-> \"Recalculate Hyperlinks\".
Hvis ikke dette hjælper,er der noget galt med dine Properties på formularen.