Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MAC sampler/mixer software

Jeg leder efter et sjovt mixing software for MAC der kan sample lydfiler, flersporsmixer samt måske nogen sjove effekter. Er det nogen der kender til et slik legetøy for Mac?
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:08 #1
Kig ind på http://www.native-instruments.com

Download Generator eller Transformator, eller Reaktor der indeholde begge!

Rigtig fedt program, kan lave alt!!

/Thor
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:11 #2
Tak Thor. Jeg tjekker det lige ud. Måske får du mine points ;-)
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:14 #3
Tja, jeg kan ihvertfald kun anbefale det, jeg bruger det selv.

Generator er til at emulere analoge synthesizere, du kan bygge dine egne helt fra bunden af, helt ned til de enkelte forbindelser!

Transformator er nok mest det du leder efter, du kan ændre dine samples for vildt, lave fede effekter realtime på hvad du sampler og meget andet.

Reaktor kombinerer de 2 prgorammer, så du kan bruge sampledelen direkte i synthesizerdelen! Vild ting!!

/Thor
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:20 #4
OKay, jumper. Du har overbevist mig. Nu som bimmer gav mig så mange points, points som du muligvis fortjente mer end mig, skal du have de 100 points. Jeg downloader Reaktor, og så ser vi hved som sker.
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:21 #5
Hehe, takker ;)

Jeg håber da du bliver ligeså hooked på Reaktor som jeg er blevet, man kan virkelig lave alt med det!

/Thor