Avatar billede 10m Nybegynder
07. juli 2003 - 10:26 Der er 14 kommentarer

Kan vi få et emne op der omhandler CMS løsninger?

Jeg mener ikke at kunne finde et emne der omhandler CMS/KMS løsninger og mener at det vil være relvant:)
Avatar billede Chewie Novice
07. juli 2003 - 10:36 #1
Avatar billede exp Juniormester
07. juli 2003 - 11:36 #2
Som jeg også gjorde opmærksom på, så er det lidt svært med sådan en kategori - men måske en oversigt og hvad et sådant egentlig skal indeholde kunne være relevant
Avatar billede 10m Nybegynder
07. juli 2003 - 12:12 #3
Jeg mener ikke at det vil være et et problem at lave en kategori da det netop indeholder mange under punkter som skal inddeles ydeliger. (måske en af de bedste grunde til at der netop skulle laves en kategori)

-CMS/KMS
    |
    |-> ASP
    |-> PHP
    |->.NET
OSV.
Avatar billede exp Juniormester
07. juli 2003 - 12:18 #4
Sådan er strukturen nu engang ikke opbygget på eksperten :-) Der er det teknologien (i dette tilfælde ASP, PHP, .NET) der er overkategorien...
Avatar billede 10m Nybegynder
07. juli 2003 - 13:38 #5
Ja det er jeg godt klar over men hvis CMS kunne blive en overkategori ville det værer mere struktur over det, dermed ikke sagt at alt der har med PHP og ASP osv. skal ligge under CMS (kun det der omhandler cms skrevet i de forskellige kategorier)

ta fx. kategorien databaser->access  eller kategorien Programmer-> officepakker->microsoftoffice.

kan du følge mig? Jeg mener at CMS skulle have sin egen overkategori.
Som bruger vil jeg kunne oprette et spørgsmål flere steder på sitet der har noget med CMS og det vil jeg kalde struktur.

FX. hvor skal jeg lave et nyt indlæg der lyder sådan her " Jeg mangler et godt CMS til at udvikle vidre på? det skal ikke værer skrevet i nogen bestemt teknologi men værer brugervenligt og nemt at udskifte frontenden på".
Avatar billede 10m Nybegynder
07. juli 2003 - 13:40 #6
rettelse-->
kan du følge mig? Jeg mener at CMS skulle have sin egen overkategori.
Som bruger vil jeg kunne oprette et spørgsmål flere steder på sitet der har noget med CMS og det vil jeg ->IKKE<- kalde struktur.
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. juli 2003 - 21:50 #7
Har vi ikke nok PHP/ASP kategorier?

Der er både en under script og en under opgaver.:
  Eksperten : Programmering : Script : PHP/ASP
  Eksperten : Opgaver : Programmeringsopgaver : PHP/ASP

Hvilke spørgsmål kan man forstille sig som ikke kan falde i en af de katergorier, hvor det er nødvendigt med en CMS kategori?
Avatar billede 10m Nybegynder
08. juli 2003 - 14:59 #8
Jeg tror ikke du har forstået budskabet!

kan det passe at man skal lede flere steder at poste sit indlæg.
for CMS er jo meget om fattende.

jeg er ikke ude på at skabe flere under kategorier men at samle dem!
Avatar billede eagleeye Praktikant
08. juli 2003 - 19:24 #9
Hvis det er det bedste eks du kan komme med, så ja så forsår jeg ærligtalt ikke hvad du siger.

Samle kategorierne, på hvilken måde?
Så skal vi havde en kategori for gæstebøger en for tagwalls som igen har PHP/ASP/mf under sig?
Avatar billede 10m Nybegynder
10. juli 2003 - 11:33 #10
Hvis du samligner CMS med en gæstebog og tagwall så kan jeg godt følge dig men i dette tilfælde er CMS mere omfattende eller hvad???
Avatar billede 10m Nybegynder
10. juli 2003 - 11:35 #11
prøv selv at lave en søgning på google!
Avatar billede jakopatico Nybegynder
08. februar 2006 - 23:42 #12
Hej 10m

Jeg er total nede med ideen om:

-CMS/KMS
    |
    |-> ASP
    |-> PHP
    |->.NET

Istedet for at man skal lede under 'php' om noget der omhandler 'cms'...
det kan man godt få lange løg af

er det hvad du mener?

/Jamun™
Avatar billede Chewie Novice
12. februar 2006 - 10:34 #13
ja også her 2½ år efter
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2008 - 09:14 #14
næsten 5 år :)