Avatar billede sport Nybegynder
07. juli 2003 - 03:58 Der er 3 kommentarer

Online web marketing worldwide

Ved du hvem der er bedste til at lave international Online Web Markedsføring. Ikke kun alm. SEO men også nogle der kan lave forskellige former for Banner, Adwords, Pop-Ups etc...

På forhånd mange tak.

Jens
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juli 2003 - 08:39 #1
Hmmmm det tror jeg faktisk ikke et firma er, jeg ville nok kikke på et af de større så som www.notabene.net til SEO delen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. juli 2003 - 09:57 #2
Det er Microsoft via deres hotmail.com.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juli 2003 - 10:17 #3
Skal du ikke lukke spørgsmålet?

/per