Avatar billede nuzer Nybegynder
06. juli 2003 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Logitech Cordless Mouseman Optical

Jeg vil gerne udskifte min Logitech Cordless Mouseman optical ud med Logitech MX700, men da jeg købte musen i en sampak med tastatur, bruger jeg selvfølgelig en Mouse & Keyboard Receiver. Nu er mit spørgsmål, om jeg bare kan købe en MX700 og bruge samme receiver, eller skal jeg bruge en usb-port til mit tastatur og en anden usb-port til den nye mus?
Avatar billede tuctoh Nybegynder
06. juli 2003 - 21:18 #1
i MX700 er selve receiveren vist også oplader til musen... så du skal jo bruge en oplader
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juli 2003 - 21:27 #2
fandt dette..
Q: Will the MX700 mouse work with any of the earlier cordless mouse receivers?
A: No, because older cordless mouse receivers used older RF technology. Since the MX700 uses Fast RF technology, it is only compatible with C-BF16-MSE cordless receiver.

så desværrer

kilde..
http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=1792&contentid=6210&contentid2=6034&showalldocuments=0&countryid=4&languageid=15#2
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
06. juli 2003 - 22:19 #3
og pas lidt på, vi købte mx700 til en firma pc, med et ældre trådløst keyboard, det gik lidt i kage, når man bruger keyboard virker musen ikke... Altså de forstyrrer hinanden, men da dit gamle også er Logitech, så er det nok ikke sikkert at de vil kage hinanden....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juli 2003 - 23:09 #4
øø  er der ikke kun 1 svar på det spm..:O/
takker anyway,o)