Avatar billede beduin Nybegynder
06. juli 2003 - 15:18 Der er 1 kommentar

ATI RADEON 9500 PRO el. Sapphire RADEON 9500 PRO

Har lige købt dette kort (Sapphire). Da jeg pakker det ud viser det sig at være en ATI model med rødt printkort, ATI logo på blæser samt ATI kølegitter. Jeg ved godt kortet er lige så godt men, kan godt lide det adskiller sig lidt bl.a. på køler...!
Gjorde opmærksom på at kortet ikke lignede det som var på hjemmesiden men, fik at vide at det var sådan kortene så nu..
Æsken var ikke brudt op.
Bør jeg acceptere dette ?
Er der nogen der har haft samme oplevelse ?
Avatar billede 3z Nybegynder
07. juli 2003 - 09:51 #1
Du skal naturligvis acceptere det !

ATI sælger ikke selv grafikkort, men har flere producenter som producerer grafikkort udfra ATI's standarder og retningslinier. Sapphire er en af disse producenter...