Avatar billede sommers Nybegynder
08. december 2000 - 01:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Viruslignende Mail Server Error fra MSN

Hvordan får jeg stoppet en Error meddelelse fra en Hotmailkonto, som sendes til alle der sender mig en e-mail. Jeg har i 7 md. forgæves forsøgt at få MSN til at slettet kontoen, men får alle mulige sindsyge undskyldninger for at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har oprettet en ny e-mailkonto, men kan det væøre rigtigt, ??
Avatar billede herluf Nybegynder
08. december 2000 - 01:08 #1
Kunne man evt få den fejlmeddelelse at se, det ville hjælpe lidt :)
Avatar billede sommers Nybegynder
08. december 2000 - 23:25 #2
Hej Herluf

Prøv bare at sende en e-mail til mig
B_sommer@post3.tele.dk
Du får så en Error fra b_sommer@hotmail.com

Venligst

Birger
Avatar billede beaviz Nybegynder
09. december 2000 - 11:35 #3
Ligger fejlen ikek nærmere hos teledanmark (din opsætning hos teledanmark)
mailen bør jo slet ikke ryge til hotmail?
Fejlen kommer btw IKKE fra hotmail, den kommer fra tele.dk
Avatar billede sommers Nybegynder
09. december 2000 - 22:28 #4
Tak for din kommentar.
Det var også min første tanke, men ifg TDK kan de intet gøre, andet end slette min e-mail, så det bliver nok løsningen.  Utroligt at Microfoft kan tillade sig en sådan cikane.
Avatar billede beaviz Nybegynder
10. december 2000 - 01:19 #5
Dette er IKKE hotmails skyld. Det er teledanmarks skyld! Og hvis tdk siger at de intet kan gøre, så tager de fejl.
Avatar billede sommers Nybegynder
10. december 2000 - 17:21 #6
I såfald skulle TDK udsende en e-mail error med henvisning til den MSN hotmailkonto som jeg forsøger at slette, nemlig b_sommer@hotmail.com
Det er herfra cikanen kommer, hvilket MSN vedgår, men påstår samtidig at de ikke kan slette kontoen, den sletter sig selv ????
Avatar billede herluf Nybegynder
10. december 2000 - 18:47 #7
Prøv lige at kigge her:

http://www.opasia.dk/kundeservice/abonnement/emailadmin.shtml

Og se om der på en eller anden måde er lavet en indstilling, som gør at hver gang man sender en mail til dig, så bliver den automatisk også forwardet til din hotmail-konto. Du vil så typisk kunne slå den forward fra.
Avatar billede sommers Nybegynder
10. december 2000 - 21:56 #8
Der har jeg været, uden held.
Jeg har nu kontaktet TD og MSN Danmark for at få en forklaring. Denne bringer jeg her på Eksperten.
Avatar billede beaviz Nybegynder
11. december 2000 - 02:15 #9
sommers: i den email fra tdk står jo præcis det! Der står at mailen blev forsøgt forwardet til b_sommers@hotmail.com - og det kunen ikek lade sig gøre da kontoen der er inaktiv. tdk handler korrekt. ms-hotmail er uskyldige.
Mit gæt: Du har sat din tdk konto til at forwarde (ganske som herluf siger) til din hotmail.com konto for lang tid siden, og har glemt alt om det.
Forklaring: en mail afsendt til et tele.dk domæne kan ikke \"fanges\" af hotmail.com - det SKAL være tele.dk serveren der sender det videre.
Avatar billede sommers Nybegynder
12. december 2000 - 00:49 #10
Nu er ringen sluttet se svaret fra TDK:
\"Hej birger.

Jeg ville meget gerne hjælpe dig; men jeg kan desværre ikke. MSN som du helt
rigtigt mailede til første gang, har deaktiveret den email konto som du vil
bruge til post. Det er desværre ikke muligt for mig at gøre noget ved den
konto fordi den ligger hos MSN.

Venlig hilsen

Lars Würtz.
Kunderådgiver - Internet Hotline

Tele danmark Internet
Oluf Palmes Alle 36,DK-8200 Århus N
Tlf : 80808035
http://www.opasia.dk/kundeservice

Tak for jeres forsøg på hjælp.
Jeg har ændret min e-mailkonto

Hilsen Birger
Avatar billede beaviz Nybegynder
12. december 2000 - 09:40 #11
Nu svarer du så:
\"Hej Lars.

Jeg tror du har misforstået mit problem, jeg er ligeglad med hotmail kontoen, jeg vil bare kunne tømme min postkasse hos jer. Hvordan kommer jeg til det?
Endvidere skal min mail selvfølgelig ikek forwardes til hotmail.com kontoen.

Mvh Birger\"
Avatar billede sommers Nybegynder
12. december 2000 - 21:50 #12
Så lykkedes det. Stor tak til jer begge
Jeg sendte ovenstående tekstforslag til TDK, som henviste til:  www.mail.dk - Login - Indstillinger - Vidersend - \"Ret status til\" Ikke aktiv.    ---- og det virkede.
Efter 3 afvisninger fra TDK, med henvisning til fejl hos MSN, har jeg det dårligt med de ord jeg har brugt i mine mange mails - Undskyld til MSN hotmail.com
Mange hilsner
Birger