Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:47 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

usansynlighed

Hvad er det mest usansynlige der kunne ske?
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 16:49 #1
At dette spørgsmål ikke bliver slettet, ligesom det forrige ;)

Eller at jeg køber domænet http://www.42.dk og skriver "Meningen med livet er 42" som det eneste på siden.

/Thor

Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:51 #2
sidder du og sletter mine spørgsmål
Avatar billede cybles Nybegynder
29. august 1999 - 16:52 #3
Censur :-)
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 16:54 #4
Nej, jeg gør ikke!

Men admin har åbenbart slettet dit spørgsmål om livet!

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:54 #5
kom nu drenge kan i ikke være lidt dybe eller kan i ikke rive jer væk for jeres indskrenkede tankegang om computere - der findes faktisk andet her i livet men det kan du jo også lare hvis du ser på de svar jeg har fået om "meningen med livet"
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:55 #6
hvem er admin? og hvorfor er det blevet slettet
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 16:56 #7
Det mest usandsynlige der kunne ske var, at jeg endnu en gang forklædte mig som en frø for at kunne rejse på Business Class ved SAS sammen med de andre frøer til Afghar til det årlige vinterdruk-OL sammen med alferne!

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:56 #8
cyblea du er lidt skarp det kan jeg li. Men det findes. Kom igen!
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 16:57 #9
admin er ham der har lavet eksperten.dk!!

Og det er ham der bestemmer, selvom jeg synes det måske er i overkanten at slette dit spørgsmål om livet!

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:57 #10
hvordan forhøjer jeg indsatsen?
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 16:58 #11
Tryk på pointtallet øverst til højre, så kan du ændre det.

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 16:58 #12
sidder admin og leger gud her hvor det ikke burde være censur?
admin må meget gerne selv svare!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 17:01 #13
hvor fanden blev mit svar af?
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:01 #14
Det er jo trods alt fri debat, så der burde vel ikke være noget der var off-topic. Altså, udover warez, crackz, osv..

/Thor
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:04 #15
Hej Bimmer. Det mæst usandsynlige ville være at du får spiller badminton i dag.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:05 #16
Det jeg gerne vil ind på er:
Af alt det vi kender her universe mm hvad er så det mest usansynlige der kunne ske?
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 17:05 #17
Nå. Giv mig alle dine points ;-)
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:09 #18
bimmere, var mit sidste svar da ikke det mest usandsynlige der kunne ske?

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 17:09 #19
at vi fik besøg fra rummet inden for de næste mange år
Avatar billede redfox Nybegynder
29. august 1999 - 17:11 #20
At Jesus løber på banen i den næste kamp mellem Brøndby, og FCK - og scorer sejrsmålet i det 90. minut...

(det er et ods hos engelske bookmakere...)

Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:11 #21
Nej jeg må desværre blive nød til at give pointne til den nyankomne djfisk. Selvom jeg helst så at jumper fik den for den gode hjælp jeg har fået (på nær det med point hævning) men betragt det som en lære streg - mine spørgsmål skal tages seriøst.
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:12 #22
Esben, det er da ikke spor usandsynligt. Det er tværtimod ret egoistisk at tro vi er alene i universet.

Det mest usandsynlige, næst efter mit besøg til Afghar, er at Gud(TM) faktisk findes!

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:13 #23
lige den sidste bemærkning til redfox. Jesus findes ikke og har aldrig gjort det!
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:15 #24
bimmere, hvad mener du med pointhævning?

Det var da det rigtige svar. Der hvor der står "200 point fra bimmere" kan du trykke på pointtallet for at hæve point'ene!

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:15 #25
ja men gud findes ikke!!! så fat det dog!
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 17:17 #26
tak jumper
Avatar billede redfox Nybegynder
29. august 1999 - 17:17 #27
hmm...

bimmere>> jeg har lige vundet...

Du sagde at Jesus ikke fandtes, og derfor er det, det mest usandsynlige...

Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 17:18 #28
prøv lige at sige det til en præst
Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:18 #29
Mit svar er da langt mere usandsynligt?

F.eks., nogle mennesker tror så fast på Jesus at de får hallucinationer hvor de ser ham, og dermed findes han også for dem.

Husk på, at virkeligheden kun er som vi opfatter den.

/Thor
Avatar billede redfox Nybegynder
29. august 1999 - 17:20 #30
Mit er bedst, da 30.000 mennesker til fodboldkamp ikke alle kan se Jesus på banen!!

Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 17:23 #31
Nej, men hvis én af dem kan er han virkelig for den ene person! Og dermed er dit svar ikke usandsynligt...

Hvad så med alle de hippier der var i tredserne? Der er nok også nogle af dem der har set Jesus mens de lå og stenede ;)

/Thor
Avatar billede s Nybegynder
29. august 1999 - 19:00 #32
Det mest usansynelige der kunne ske er at et fly fra SAS eller et tog fra DSB går til tiden!
:-)
Avatar billede redfox Nybegynder
29. august 1999 - 19:03 #33
s har vundet...

Avatar billede qreg Nybegynder
29. august 1999 - 19:35 #34
At nogle ser Jesus eller Gud gør ham da ikke virkelig, for at noget er virkeligt kræver det jo ligesom at der er flere der kan se, føle, eller måle det på samme tid.

At nogle kan se ting viser da bare at de har en skrue løs.
Avatar billede redfox Nybegynder
29. august 1999 - 19:42 #35
*G*

Avatar billede s Nybegynder
29. august 1999 - 21:15 #36
Hmm... vinder jeg??? er der ikke forskeld på noget usansyneligt og noget umugligt?
Avatar billede s Nybegynder
29. august 1999 - 21:16 #37
Det var vist ikke sådan det skulle staves...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 22:25 #38
jeg har fundet det mest usandsynlige:

at holde windows 95 kørende i 2 måneder i træk!
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 23:07 #39
Det mest usansynlige er, ast jeg kommer i seng i aften før kl 24.00.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 23:17 #40
nej, det er sgu det jeg skrev
Avatar billede Slettet bruger
31. august 1999 - 00:21 #41
No jeg har haft Windows kørende i over 1 år uden geninstallation, så det må altså være helt usansynligt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. august 1999 - 19:29 #42
kharder, du har ikke haft den KØRENDE i 1 år, du har haft den installeret i et år

10 kr på at du ikke kan have win95 kørende i 2 mdr uden at boote
Avatar billede Slettet bruger
31. august 1999 - 23:04 #43
Ok det har du ret i, men jeg troede du mente geninstallation af Windows.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. august 1999 - 23:25 #44
nej