Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
05. juli 2003 - 17:31 Der er 5 kommentarer

cardbus controler

Findes der et program eller noget, der kan få min gamle bærbare Dell maskine, til at understøtte en 32bit cardbus???
Vil nemlig gerne have USB i den!!

Maskinen er en Dell Latitude XPi P100SD
OS er Win98SE
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juli 2003 - 17:46 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juli 2003 - 17:47 #2
sorry, troede du manglede en driver til din PCMCIA :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juli 2003 - 17:54 #3
har du PCMCIA på den? (kan ikke finde noget info på den)
hvsi du har så er det sikker kun 16bit, så skal bare have et 16bit USB kort til den så
Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
06. juli 2003 - 00:15 #4
Der er PCMCIA port i den, 2stk type I/II eller 1stk type III
Det er der jeg ville have USB stikket installeret.'
Men har kun fundet nogle 32bit nogen, og dem understøtter maskinen ikke :-(
Kan man få 16bit USB via PCMCIA??? Hvor??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. juli 2003 - 00:35 #5
det kan du sikkert godt få, men jeg kan desværre ikke rigtigt finde en :(
prøv at spørg din lokale hardware forhandler
jeg ved at nogle netkort er 16/32bit kompatible, så det kan være at der fidnes et 16/32bit USB, men hvor de kun nævner de 32bit