Avatar billede jjppll Nybegynder
05. juli 2003 - 12:23 Der er 3 kommentarer

modemfejl 630

Efter formatering af packard-bell 1550 og nyinstallering af me kan jeg ikke komme på nettet
Hver gang jeg prøver at koble mig på får jeg at vide at den ikke kan finde modemet (fejl 630)
Er der noget med at jeg skal ind i biossen for at enable modemet
Det er et intern modem
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2003 - 12:31 #1
Har du installeret de rigtige drivere til modemet?
Avatar billede halifax Nybegynder
05. juli 2003 - 12:45 #2
Der sker ingen ændring i BIOS i forbindelse med formatering. Har modem'et tidligere været enablet, er det stadig det samme.

Fra Enhedshåndtering kan du se om driver er installeret (og hvilken), samt se om modem virker korrekt eller ej. Du kan markere modem og vælge opdater driver. Du kan prøve at vælge en standard modem driver.

Måske kan det tænkes, at ME ikke kan finde en brugbar driver.
Måske har du en brugbar på en cd-rom, der fulgte med din Pakard Bell pc??
Avatar billede jjppll Nybegynder
05. juli 2003 - 19:57 #3
ok kigger på begge dele

vender tilbage senere