Avatar billede sonysoccer Nybegynder
05. juli 2003 - 12:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Medal of honor er langsom i multiplayer

Hej
Efter at have formateret min harddisk er spillet "Medal of honor" blevet utrolig l-a-n-g-s-o-m i multiplayer. Det kører fint i single player. Jeg har ikke tidligere haft problemmer efter formatering. Jeg har inst. den sidste nye driver til grafikkortet (har også prøvet nogle gamle).
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
05. juli 2003 - 12:18 #1
jeg glemte at sige at med multiplayer, mener jeg spil over Nettet....
Avatar billede slots_norton Nybegynder
05. juli 2003 - 12:41 #2
´hvad mener du med langsom? Er det lag, fps ... eller hvad er det?
Avatar billede halifax Nybegynder
05. juli 2003 - 12:48 #3
Har du installeret DirectX efter formatering? Så vidt jeg husker, kræver MOH mindst DirectX 7 - nyeste er ver. 9
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
05. juli 2003 - 13:05 #4
Jeg kører XP og der mener jeg at DirectX 8 er standard. Spillet lagger og jeg kører med en ping på 999 :-(
Avatar billede chokotrut Nybegynder
05. juli 2003 - 13:26 #5
Hvor stor er din internet forbindelse ? Det kan jo også være du har været uheldig med at finde laggy servere. Det kan også være hvis du har programmer kørende i windows som bruger netforbindelsen, eller hvis i er flere computere på nettet.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
05. juli 2003 - 13:44 #6
Nej det er heller ikke det - jeg kører Stofanet - og har ikke tidligere haft problemmer....
Avatar billede chokotrut Nybegynder
06. juli 2003 - 20:02 #7
Hmm, ok. Sikker på at det ikke er dit Stofanet der kører skod for tiden ? Har hørt fra andre at der tit er problemer med Stofanet. Men er du sikker på der ik kører programmer som f.eks. ku være Kazaa el. edonkey som suger på forbindelsen ?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
06. juli 2003 - 21:42 #8
Jeg er ret sikker på at Stofa kører optimalt i øjeblikket, har ingen problemer når jeg downloader. Jeg har slået alt hvad der kunne suge på forbindelsen fra.

Jeg håber at der skulle være én som kan hjælpe mig, da "Mohaa" faktisk er det eneste spil jeg spiller........
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2003 - 18:17 #9
Jeg har formateret min HD endnu engang....og det hjalp, nu kører alt fint igen.
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. juli 2003 - 18:22 #10
jeg synes nu en formattering er lidt barsk, bare fordi dit net lagger lidt.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2003 - 19:26 #11
Det kan godt være, men det hjalp - og det var ikke kun lidt det laggede. Formattering tager også "kun" en times tid, når man har backup af div. programmer på anden HD