Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
05. juli 2003 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mirc channel

Hey Alle herinde på Eksperten.dk

Hvorfor har eksperten.dk egenligt ikke en mirc channel??

f.eks. #eksperten.dk eller bare #eksperten

Fordi der er rigtig mange herinde der er på mirc, og så kunne der jo blive den største mirc channel med eksperter, der kunne man kommer ind hvis man har et problem, og så er der sikkert en som kan svare!

//Blue-
Avatar billede bootie Nybegynder
05. juli 2003 - 11:25 #1
Det er jo hip som hap.

Men det er sikkert noget med at man ikke må give et svar der ikke er de andre medlemmer til rådighed.
For at kunne se et svar på en IRC skal du jo være på kanalen og svaret må tilmed ikke *falde* i en private session.

Jeg tror det er derfor der ingen IRC kanal er til eksperten :)
Avatar billede lrd Nybegynder
05. juli 2003 - 11:45 #2
15 - let
30 - medium
60 - svært

:-) Der er jo en grund point er på siden.

Spørgsmål om E er som sagt gratis men mon ikke du så skulle oprette det under eksperten :)

Lrd
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
05. juli 2003 - 13:31 #3
Sry lukker det nu
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
05. juli 2003 - 13:32 #4
Hvordan lukker jeg egenligt et spørgsmål!! Er ny herinde!!
Avatar billede lrd Nybegynder
05. juli 2003 - 13:59 #5
blue du har jo deltaget en del på E efterhånden så burde du ike vide dette :-)

http://www.ebruger.dk/faq/

Læs denne så laver du ikke fejl :)

Håber at det er til at forstå ellers spørger du bare ok!

Ha det godt

Lrd
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
05. juli 2003 - 22:45 #6
Spørgsmål lukket!!