Avatar billede mxm Nybegynder
05. juli 2003 - 11:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedste Pop-up dræber

Hej.
Nu hvor internettet er blevet større og hurtigere end nogensinde, så er der også begyndt at komme irriterende pop-ups. Jeg vil bare gerne vide hvad man skal gøre for at komme af med de pop-ups.

Fortæl mig hvilken pop-up dræber der er den bedste, eller fortæl mig hvad jeg ellers kan gøre ved de satans pop-up
Avatar billede hiks Nybegynder
05. juli 2003 - 11:02 #1
skift fra IE til Mozilla eller Opera, der er det indbygget!!! :o)

ellers er freesurfer ganske god - søg ellers på www.tucows.dk for at finde noget der passer dig!

/hiks
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juli 2003 - 11:06 #2
Du skal starte med at deaktivere Tjenesten Messenger.
Den mest effektive popupstopper jeg kender er:
http://www.panicware.com/product_psfree.html - PopUpStopper
Den har desuden den fordel, at hvis du SKAL bruge et popupvindue, skal du bare holde <Ctrl> nede, når du klikker på et link.
Avatar billede mxm Nybegynder
05. juli 2003 - 11:14 #3
Du mener ikke at jeg skald deaktivere MSN Messenger?
Jeg er lidt newb til sådan noget her, men ville gerne have Pop-dup dræber til IE, istedet for atb skifte til Opera.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juli 2003 - 11:21 #4
Nej, ikke MSN, men Tjenesten Messenger.
I Win2K gøres det sådan her:
Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Administration->Tjenester
Find Messenger og sæt den på Deaktiveret.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juli 2003 - 11:21 #5
Du bør nok også lige hente og køre Spybot:
http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download - Renser for Spyware
Avatar billede mickey777 Nybegynder
05. juli 2003 - 11:24 #6
Enig med Formsej, at POPUPStopper er meget effektiv. Dog anvender jeg en browser der har en popupkiller indbygget, som bl.a. Hiks også anbefalder.

Jeg anvender "Avant Browser", hvilket varmt kan anbefaldes.
Avatar billede nimoha Nybegynder
05. juli 2003 - 12:08 #7
Her er nogle pop-up stoppere (freeware):
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=26

Her er nogle web browsere med indbygget pop-up stopper (freeware):
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=28
Avatar billede halifax Nybegynder
05. juli 2003 - 12:59 #8
Jeg anvender Meaya's Popup Ad Filter. Jeg oplever den som 100% effektiv. Om det så er "den bedste pop-up dræber" kan jeg ikke afgøre.  :)  Den stopper alt crap hos mig. Herligt.
http://www.meaya.com/

Desværre er den ikke freeware, men du kan prøve den i en trail udgave.
Avatar billede mxm Nybegynder
05. juli 2003 - 21:38 #9
Tak for svaret fromsej, jeg kan godt lide den spybot der.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juli 2003 - 21:38 #10
Tak for points.*S*
Fik du det til at virke?