Avatar billede swasper Nybegynder
07. december 2000 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Problem når jeg brænder en Audio-CD

Jeg starter med at tag\' et mp3-fil konvertere den til en wav-fil ved hjælp Winamp. Herefter brænder jeg den ud via Nero 5.0, og så opstår problemet de første fire numre af cd\'en virker fint, men herefter er resten af numrene på cd\'en blandet sammen i en stor pærevælling.

I Nero vælger jeg at brænde en audio-cd og vælger så de wav-filer jeg vil have på cd\'en.

Jeg bruger Windows 2000 og brænderen er HP CD-Writer Plus 9310i.

Er der nogen der kan svare mig på hvad der går galt, det er nemlig pisse irriterende ?!

Kan det være fordi at de cd\'er jeg bruger er Traxdata Silver 80, det er bare fodi at man kan også få nogle Traxdata cd\'er der hedder noget med Audio ?!
Avatar billede herluf Nybegynder
08. december 2000 - 00:09 #1
Forskellen på om det hedder audio eller ikke audio, er som regel at audio er svinedyre, mens de almindelige har mere moderate priser, audio, er som regel også af lidt bedre kvalitet, men det er ikke altid det betyder noget.
Det kan være CD\'erne det er galt med, (har ikke selv prøvet det mærke), men det kan også være at de bare ikke kan håndtere at du brænder dem med 8x hastighed eller mere, du kan evt. prøve at brænde dem med 4x (du nævner ikke noget om hvad hastighed du brænder dem med, så det er bare et gæt), som der ikke plejer at være nogle problemer med. Det kan også være at nero ikke er gode venner med din brænder, så du skal prøve at teste med et andet program.
Check evt. inden du begynder at brænde at wav-filerne er i orden og det ikke er winamp, der laver sjove ting (det er jo ikke umuligt).
Avatar billede wikings Nybegynder
08. december 2000 - 01:27 #2
Easy CD creator V.4.0

Brænder direkte fra MP3 til Audio på skiven!!
Avatar billede wikings Nybegynder
08. december 2000 - 01:29 #3
Jeg bruger selv Trax,,,, aldrig nogen problemer.
Avatar billede roughneck Nybegynder
08. december 2000 - 08:37 #4
jeg har en HP CD-WRITER PLUS 9110i,og jeg bruger
easy cd creator v.4.02 den brænder fejlfrit