Avatar billede rootie Nybegynder
04. juli 2003 - 22:18 Der er 7 kommentarer

Internet fobindelse død

Davs, min TDC/Opasia Netexpress 256k/128k forbindelse er gået død.
Hos TDC siger de at forbindelsen er god nok, men mit internet virkere bare ikke.
Jeg har prøvet at sætte den op vha. Explorers Internet guide, men det vil stadig ikke virke.
Noget af det meget underlige er at der sidder en køler på mit moderboard, når mit internet virker siger den ikke så meget, men når det ikke virker larmer den ad helvede til o_O
Hvad i himmelens navn kan der være galt? Nogle gode forslag?
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 22:20 #1
kunne tyde på at din computer bliver meget varm og at de køler ikke har det så godt! prøv at tage kabinettet af computeren for at det får mere luft!
Avatar billede rootie Nybegynder
04. juli 2003 - 22:20 #2
PS. Det er både internettet og køleren jeg vil have svar på hvis muligt ;) Internettet dog i første række :)
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 22:22 #3
jeg tror generelt at det er et varme problem i din computer! som er årsagen til at det ikke virker!

virker de andre programmer uden problemer når det larmer!
Avatar billede willi Nybegynder
04. juli 2003 - 22:23 #4
Der er rigtig mange ting der kan være gået galt.
Lidt et spørgsmål om hvor man skal starte.
Hvis der har været slukket for strømmen til adsl boksen er det ihvertfald et godt bud.
>Sluk for computeren
>Sluk for forbindelsen og lad den være nogle minutter.
>Tænd for forbindelsen og lad den stå i et kvarter.
>Tænd for computeren.

Har der været slukket er dataerne mistet og skal læses ind igen.
Avatar billede rootie Nybegynder
04. juli 2003 - 22:24 #5
Ok, men det har stået på i 2 uger nu, men vil i hvertfald prøve det imorgen
Avatar billede rootie Nybegynder
04. juli 2003 - 22:27 #6
Og ja, de andre programmer virker fint selvom den lille lorte køler larmer
Avatar billede rootie Nybegynder
06. juli 2003 - 12:32 #7
Willi's svar virkede ikke, nogle andre forslag?