Avatar billede bentole Nybegynder
04. juli 2003 - 20:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Compaq Armada og DVD drev

Kan nogen fortælle mig om en:
Compaq DVD-ROM / 8xDVD int option Kit kan sættes i en Compaq Armada M700 bærbar?

Jeg spørger, da jeg har en mulig køber til mit DVD drev, men er i tvivl om det kan sættes i hans bærbar

Mvh
Bent Ole
Avatar billede minimo Nybegynder
04. juli 2003 - 20:52 #1
Kan kun sige at Compaq virkelig er noget ****.. hold dig langt væk fra det.
Avatar billede vollerup Nybegynder
09. juli 2003 - 11:31 #2
Kontakt compaq og spørg dem.
til minimo, kan jeg kun sige at Compaq Armada er en ganske god maskine, du må ikke forveksle den med en Presario, da de ikke er for gode.
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2003 - 11:32 #3
der er forskel på m700. du kan få den i 650, 700 og 800 mhz, og du kan vist kun sætte dvd kittet til de 2 største, så vidt jeg husker...