Avatar billede sako Nybegynder
04. juli 2003 - 18:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Photoshop lukker ned

Er er nogen der har haft problemer ikke at kunne starte photoshop 7 -
Det har virket upåklageligt lige til igår hvor det pludseligt ikke kunne starte - når jeg start programmet op står kommer det godt nok - til hvor den f.eks. skriver "reading fonts" loading brushes mm - men når den kommer til "sorting font list" så lukker den programmet ned - jeg bruger XP ??
Avatar billede mazellan Nybegynder
04. juli 2003 - 18:27 #1
har du prøvet at geninstalere
Avatar billede sako Nybegynder
04. juli 2003 - 18:28 #2
jeg har genstartet 10 gange - installeret photoshop på ny 2 gange - + gået tilbage i systemgendannelse - men intet hjælper.....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. juli 2003 - 18:30 #3
prøv at kontakte Adobe, måske kan de give dig svar, er det fra CDRom du installerer??
Avatar billede benjax Nybegynder
04. juli 2003 - 18:34 #4
Har du installeret nye programmer eller fonte for nyligt? Det lyder som et font-problem, enten at der på en eller anden måde er for mange fonte, eller at en af fontfilerne er syg.
Avatar billede sako Nybegynder
04. juli 2003 - 18:34 #5
ja - det er efter jeg åbnede et dokument - hvor der stod et eller andet med en skrifttype - kan bare ikke huske hvad der stod......
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. juli 2003 - 00:46 #6
Ja, det lyder meget som et fontproblem, eller et system problem af en anden art. Jeg tror næppe at det er photoshop som sådan, da du jo har prøvet at geninstallere. Tjek også lige den tilgængelige frie kapacitet på din system disk, måske det kniber lidt med scratch
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
24. juli 2003 - 14:05 #7
Jeg har haft noget af det samme problem.

Prøv at downloade en update til programmet. Den kan du finde på deres hjemmeside: www.adobe.com

Hvis det ikke virker, så er jeg bange for at du bliver nødt til formatere din computer. DET virker ihvertfald ;D
Avatar billede sako Nybegynder
24. juli 2003 - 14:38 #8
hmmm det virkede heller ikke - så der er vel ingen vej tilbage :o)
Avatar billede color Nybegynder
22. december 2003 - 14:17 #9
I PS 7.0
Slet filen: Adobe Photoshop 7.0 Prefs. - Du finder den her:
--------------------------------------------------------

Mac OS X: Users> [username]> Library> Preferences> Adobe Photoshop 7.0 Settings

Mac OS 9: System Folder> Preferences> Adobe Photoshop 7.0 Settings

Windows XP and Windows 2000: Documents and Settings\<username>\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings

Windows NT: WinNT\profiles\<username>\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7 Settings

Windows 98: Windows\Application Data\Adobe\Photoshop\7.0\Adobe Photoshop 7 Settings