Avatar billede rippie Nybegynder
04. juli 2003 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design til Computer Klub (Netparty)

Hey jeg vil høre om der sidder nogen derude som har lyst til at designe en side til min computer klub. siden jeg selv har bygget kan findes på www.lanworld.dk men efter som at jeg har mindre tid og jeg i forvejen ikke er særlig glad eller god til grafik og design så vælger jeg at kaste den opgave over på andre skuldre, så jeg kan koncentrere mig om PHP kodningen.

Siden skal som nu, se lidt stilfuld ud, men være lysere. Da jeg selv koder PHP laver jeg også selv alle undersider, dvs i behøver kun at designe en forside, resten klare jeg selv.

I vil få fuld kredit for jeres design, og et partner link op på vores side som tak.

Point kan vi altid snakke om ....

// Rippie
Avatar billede popsy Novice
04. juli 2003 - 13:44 #1
Undskyld jeg lige blander mig.
Kan slet ikke hjælpe.

Men jeg synes da siden er både flot og overskuelig!
Avatar billede stone Forsker
04. juli 2003 - 14:02 #2
ja..jeg synes også den er iorden, der er kun 2 ting som stikker i øjnene.

1. Stavefejl baære rettes til bære
2. Login felterne U og P er ikke lige lange, sidder forskudt.
Avatar billede superanden Nybegynder
04. juli 2003 - 14:02 #3
jeg giver popsy ret... siden har da både høj funksionalitet og designet er da heller ikke værst.!
Avatar billede lazze Nybegynder
04. juli 2003 - 14:09 #4
Jeg syntes også den holder fint. Men den er jo nok lidt mørk. Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis du måske kunne hjælpe mig? Jeg skal have det meste af mit arbejde med sajt´s og grafikker ind i en MySQL og, desværre, ASP sider. Eller så´n noget?
www.razmuzzen.dk
Avatar billede rippie Nybegynder
07. juli 2003 - 06:24 #5
Lazze >> Det kunne vi jo nok godt finde ud af... men jeg arbejder kun med PHP og mysql.

Alle Andre >> Min plan var nu godt nok at lave et helt nyt pænt lyst design til min side *s*
Avatar billede rippie Nybegynder
26. juli 2003 - 20:58 #6
lukker