Avatar billede frande Nybegynder
07. december 2000 - 20:08 Der er 24 kommentarer

Vedr. Vi søger gode PHP folk til CyberPro.dk, som er villige til at arbejde gratis!

Hey

Er du god til PHP, er dette jobbet for dig.
Ja altså hvis du vil arbejde gratis.

Du kommer med i CyberPro.dk crewet.

CyberPro.dk er ved at blive lavet om til en Webportal, men en masse ting!

Med Venlig Hilsen
CyberPro.dk
webmaster@cyberpro.dk
www.cyberpro.dk
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2000 - 20:16 #1
og så er der den med julemanden, det er i øvrigt snart jul - så god jul.
Avatar billede okay Nybegynder
07. december 2000 - 21:01 #2
gratis he he...prøv at spørger julemanden, måske kan han finde en til dig :-)
Avatar billede steffen Nybegynder
07. december 2000 - 21:13 #3
En fremtidsportal .. hmmm ...

Copyright © CyberPro.dk 2000 - 2001 All rights reserved
Avatar billede blood Nybegynder
07. december 2000 - 21:44 #4
Ønsker du også en designer? *g*
Avatar billede frande Nybegynder
07. december 2000 - 22:15 #5
ja blood, vi søger også en god designer!
Som også skal arbejde gratis!

Jeg ser i øvrig at i syntes det er sjovt det med at i skal arbejde gratis.
Det kan jeg ikke se det sjove i, da jeg har mødt 5 personer på nettet som gerne gør det gratis!!!
Vi er iøjeblikket en Webportal som desværre ikke tjener penge.

Når vi gør vil alle dem i vores crew få lidt af det vi tjener!!!

Det hele er op til jer!
Avatar billede okay Nybegynder
07. december 2000 - 22:19 #6
ok, hvis i nu giver lidt penge måske 200 kr i timen, så vil det værre ok **Gg**

Blood er du ik interessert arbejedet *g*.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2000 - 22:23 #7
5 personer der gør det gratis - flot - her på experten er der ca. 10.000 brugere - som hjælper hianden, men arbejder gratis - det tror jeg ikke de gør.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2000 - 22:24 #8
2oo i timen ?? det er da plus + + + +
Avatar billede okay Nybegynder
07. december 2000 - 22:25 #9
mortenfn, hvor meget har du tænkt dig at de kan betale :-)
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2000 - 22:26 #10
en tømmer skal have ca. 300 kr./time + moms
Avatar billede frande Nybegynder
07. december 2000 - 22:31 #11
Ved i hvad, hvis i ikke gider at skrive noget fornuftigt her i debatten, så lad vær med at skrive noget!!!

Hilsen
CyberPro.dk
Avatar billede mortenfn Nybegynder
07. december 2000 - 22:34 #12
Hvem begyndte? he he he
Avatar billede okay Nybegynder
07. december 2000 - 23:04 #13
Morten...he he he, den var god...*g*

frande - vi skal nok skrive noget fornuftigt fra nu af...*g*
Avatar billede lp Nybegynder
15. december 2000 - 00:09 #14
tjahhh, jeg spurgte også min lejer om jeg ikke skulle dropper betaling af husleje fremover, men det synes han ikke var en god ide......de var heller ikke glade for mit tilbud om at jeg nok skulle komme tilbage med eventuelle rester nede i mit lokale supermarked, men det er jo nok bare dem der ikke er fornuftige ?!??!?
Avatar billede steffen Nybegynder
15. december 2000 - 09:58 #15
Jeg vil gerne arbejde gratis, men en helt masse ting.
Avatar billede frande Nybegynder
15. december 2000 - 14:17 #16
Steffen, hvad mener du med det du siger?
At du vil arbejde graits, men hvad mener du med det sidste du siger???

Hilsen
CyberPro.dk
Avatar billede steffen Nybegynder
15. december 2000 - 16:01 #17
Det samme spørger jeg om:

\"CyberPro.dk er ved at blive lavet om til en Webportal, men en masse ting!\"

.. det giver jo ingen mening ..? *g*
Avatar billede nyhjem Nybegynder
19. december 2000 - 17:48 #18
Syns næsten det er lidt synd for frande*heh*

Frande>> Måske du skulle overveje at få lavet en masse småprogrammer først af en billig freelance programmør, tjene lidt penge på bannere på dit site og derefter hyrer en programmør eller designer eller hva\' du nu mener du har mest brug for?*S*
Avatar billede frande Nybegynder
19. december 2000 - 17:53 #19
Steffen, jeg mener, med en masse ting!

Sorry fejlen!
Avatar billede steffen Nybegynder
19. december 2000 - 18:04 #20
Jeg ønsker dig god vind - er desværre optaget til anden side :-)
Avatar billede promic2 Nybegynder
21. december 2000 - 00:20 #21
den Hjemmeside er da Nok den Mest Dårlige hjemmeside Jeg nogen sinde har set
der skal Vist en Beder Programør til det Job
oj jeg Vil Godt arbejde Gratis For jer
jeg har lavet mange hjemmesider her på nettet og jeg laver også Design til hjemmesider Så hvis det er noget du vil sætte mig igang med så er du velkommen til at kontakte mig på TLF eller ICQ
Tlf 40845373
ICQ 76703595
Avatar billede promic2 Nybegynder
21. december 2000 - 00:20 #22
undskyld stave fejl
Avatar billede blood Nybegynder
21. december 2000 - 09:50 #23
promic2

Jeg har lavet et design han syntes om og jeg har lavet nogle script til ham men jeg har sagt at jeg ikke vil \"\"lave\"\" siden for ham
Avatar billede promic2 Nybegynder
21. december 2000 - 16:43 #24
okey Blood men Hvis nhu han har brug for hjælp så kan han jo Kontakte mig